۰ نفر

شرایط ایجاد نخستین اکوپارک کشور در میانکاله فراهم است

۵ دی ۱۳۹۸، ۱۷:۴۶
کد خبر: 404986
شرایط ایجاد نخستین اکوپارک کشور در میانکاله فراهم است

وزیر راه و شهرسازی اشاره به اینکه با جذب سرمایه‌گذاری مناسب، در توسعه اشتغال گام برداریم، گفت: شبه جزیره میانکاله به‌عنوان ذخیره‌گاه مناسب نام برد که شرایط اولین اکوپارک کشور در میانکاله فراهم است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی عصر امروز در حاشیه بازدید از راه دسترسی به بندر امیرآباد، صفی‌آباد و میانکاله بهشهر افزود: ایمن کردن راه‌ها از موارد مهم است و تمام سعی ما این است که دسترسی به بندر با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: بندرامیرآباد به عنوان منطقه ویژه اقتصادی از اهمیت ویژه برخوردار است و باید تلاش برای توسعه بندر و راه دسترسی با اولویت در دستور کار قرار گیرد.

اسلامی تصریح کرد: مردم دو دغدغه اشتغال و مسکن دارند و امیدواریم با همت مردم و با جذب سرمایه‌گذاری مناسب، در توسعه اشتغال گام برداریم. 

این مسؤول خاطرنشان کرد: شبه جزیره میانکاله به‌عنوان ذخیره‌گاه مناسب نام برد که شرایط اولین اکوپارک کشور در میانکاله فراهم است.

وی همچنین در مورد بندر امیرآباد اضافه کرد: امیرآباد به‌عنوان نقطه اتصال کریدور شمال به جنوب است.

اسلامی ادامه داد: تکمیل اسکله رو با ارسال مراسلات محصولات باغی و شیلاتی، در ماه‌های آینده در دستور کار است و درآمدزایی مناسبی برای استان خواهد داشت.

وزیر راه و شهرساری عنوان کرد: همه دغدغه ما ارائه تسهیلات لازم به سرمایه‌گذاران و توسعه صادرات است و در این بخش از صادرات و سرمایه‌گذاران استقبال می‌شود.