۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو ۹۹ (فرصت پایانی)

۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۰
کد خبر: 474443
ثبت نام ایران خودرو ۹۹ (فرصت پایانی)

دو طرح فروش محصولات شرکت ایران خودرو، اولی برای چهار محصول با موعد تحویل حداکثر ۹۰روزه و دومی برای هشت محصول با تحویل یک ساله که از روز سه‌شنبه آغاز شده است، امروز به اتمام می‌رسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، دو طرح فروش فوق العاده چهار محصول با موعد تحویل حداکثر ۹۰روز و پیش فروش یک ساله هشت محصول خود را به صورت هم زمان از ۲۲مهرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشت. با توجه به هم‌زمانی فعال سازی دو برنامه فروش، امکان ثبت نام برای هر فرد متقاضی فقط در یکی از دو بخشنامه میسر خواهد بود.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید

(بدون فیلترشکن وارد شوید)

ثبت نام ایران خودرو طرح اول:

در فروش فوق العاده، چهار محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ صندوقدار، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک و سمند ال.ایکس عرضه شده است.

ثبت نام ایران خودرو طرح دوم:

برنامه پیش فروش یک ساله نیز با عرضه هشت محصول شامل پارس با موتور تی.یو.۵، پارس بنزینی، پژو ۲۰۶ تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو ۲۰۷ دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به اجرا گذاشته خواهد شد. زمان تحویل خودروها در این طرح تیر و مرداد ۱۴۰۰ تعیین شده است.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

۱ .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲ .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگس خودرو (حداقل پایه سوم) است.

۳ .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است.

۴ .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

۵ .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

۶ .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۷ .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

۸ .انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

۹ .گارانتی خودرو پس از ۳ ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱،۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

۱۰ .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته۱ :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته۲ :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته۳ :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.