۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

ثبت نام ایران خودرو +لینک ثبت نام

۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۶
کد خبر: 474279
ثبت نام ایران خودرو +لینک ثبت نام

مراسم قرعه‌کشی برای دو طرح فروش فوق العاده ایران خودرو که اولی برای چهار محصول با موعد تحویل حداکثر 90روزه و دومی برای هشت محصول با تحویل یک ساله بود و از 22مهر ماه آغاز و در 24مهر ماه پایان یافت، صبح امروز 27مهر ماه انجام شد.

بروز رسانی خبر در تاریخ ۲۷ مهرماه

مشخصات نفرات منتخب، پس از تایید فرآیند قرعه کشی توسط نمایندگان نهادهای ناظر در سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir قرار خواهد گرفت. همچنین نتایج از طریق پیامک به برگزیدگان اعلام خواهد شد.

برای ثبت نام ایران خودرو اینجا کلیک کنید
(بدون فیلترشکن وارد شوید)

به گزارش اقتصاد آنلاین، گروه صنعتی ایران خودرو به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، دو طرح فروش فوق العاده چهار محصول با موعد تحویل حداکثر 90روز و پیش فروش یک ساله هشت محصول را به صورت هم زمان از 22مهرماه به مدت سه روز به اجرا گذاشت و با توجه به هم‌زمانی فعال سازی دو برنامه فروش، امکان ثبت نام برای هر متقاضی تنها در یکی از دو بخشنامه میسر بود. مراسم قرعه‌کشی این محصولات صبح روز جاری (27مهر ماه) انجام شد.

ثبت نام ایران خودرو طرح اول:

در فروش فوق العاده، چهار محصول پارس بنزینی، پژو 206 صندوقدار، پژو 207 دستی هاچ بک و سمند ال.ایکس عرضه شد.  3میلیون و 485هزار و 597نفر برای 9هزار و 450خودرو در این طرح ثبت نام کرده بودند.

ثبت نام ایران خودرو طرح دوم:

برنامه پیش فروش یک ساله نیز با عرضه هشت محصول شامل پارس با موتور تی.یو.5، پارس بنزینی، پژو 206 تیپ دو، سمند ال.ایکس، پژو 207 دستی هاچ بک، سورن پلاس، دنا پلاس و رانا پلاس به اجرا گذاشته شد. زمان تحویل خودروها در این طرح تیر و مرداد 1400 تعیین شده است. در این طرح نیز 715هزار و 55نفر برای 22هزار دسنگاه ثبت نام کرده بودند.

زمان اعلام نتایج ثبت نام ایران خودرو:

اسامی منتخبان این طرح‌ها عصر امروز از طریق سایت esale.ikco.ir منتشر خواهد شد. همچنین به افرادی که در قرعه کشی برگزده شده‌اند، پیامک ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است 4هزار و 725نفر در طرح فروش فوق‌العاده و همچنین 11هزار نفر در طرح فروش یک ساله به عنوان نفرات رزرو تعیین می‌شوند و در صورتی که نفرات اصلی انصراف دهند، جایگزین خواهند شد.

نفرات برگزیده از زمان اعلام نتایج باید ظرف پنج روز نسبت به پرداخت وجه و تکمیل مدارک اقدام کنند. در غیر این صورت نفرات رزرو جایگزین آن‌ها خواهند شد.

شرایط ثبت نام ایران خودرو

1 .به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

2 .متقاضی ملزم به ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگس خودرو (حداقل پایه سوم) است.

3 .حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت های ایران خودرو و سایپا 48ماه است.

4 .امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد.

5 .متقاضی باید در هنگام ثبت نام، شماره حساب (شماره شبا) مربوط به خود را معرفی نماید و لازم است از کارت های بانکی به نام خود برای واریز وجه استفاده نماید. همچنین شماره تلفن همراه معرفی شده باید به نام خود متقاضی باشد.

6 .ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

7 .کد نمایندگی که در مرحله دوم و در زمان واریز وجه توسط متقاضی انتخاب می گردد،می بایست با آدرس و کد پستی متقاضی در یک استان باشد.

8.انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

9 .گارانتی خودرو پس از 3ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می گردد و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل 1000 کیلومتری خودرو نیز الزامی است.

10 .سند و فاکتور فروش خودرو تا پایان مدت یک ساله رهن،نزد شرکت ایران خودرو باقى خواهد ماند و پس از تسویه حساب مشترى و فک رهن تحویل مشتریان گرامى خواهد گردید.

نکته1 :برای متقاضی دارای پلاک فعال انتظامی (نصب برروی خودرو) امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

نکته2 :کسانی که فاقد گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) و یا دارای پلاک انتظامی فعال باشند و در این طرح ثبت نام نمایند،ضمن کان لم یکن تلقی شدن ثبت نام تا ۳ سال امکان ثبتنام درکلیه طرح های فروش آتی محصولات شرکت ایران خودرو را نخواهند داشت .

نکته3 :در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.