۰ نفر

سهامداران زاگرس بخوانند (۱۴۰۰.۰۸.۱۸)

صف پتروشیمی‌ ها سبزتر از همیشه

۱۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۲۱
کد خبر: 579238
صف پتروشیمی‌ ها سبزتر از همیشه

در معاملات بورس امروز سهام پتروشیمی زاگرس با رشد پنج درصدی قیمت ۲۸۵,۴۵۳ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت به رقم ۱۰۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «زاگرس» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات امروز بورس امروز سهام پتروشیمی زاگرس با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام پتروشیمی زاگرس در آخرین معاملات خود، عدد ۲۸۴,۸۹۱ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود پنج درصد رشد کرد. همچنین با جابجایی سه و نیم میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۲۸۵,۴۵۳ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز زاگرس حقوقی‌ها ۶۷میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از هزار واحد و حقوقی‌ها به ۳۵هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها هزار واحد و حقوقی‌ها ۱۲۱هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز زاگرس به رقم ۱۰۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۱درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و ۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۷۸۵هزار برگه سهم (۲۳درصد) را اشخاص حقیقی و دو میلیون و ۶۶۵هزار برگه سهم (۷۷درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

زاگرس با ثبت معاملات صعودی، به مدار صعودی بازگشت و با صف خرید سه هزار و ۸۹۰میلیون تومانی همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدزاگرس