۰ نفر

سهامداران خپارس بخوانند (۱۴۰۰.۰۸.۱۶)

تداوم سیر صعودی در خپارس

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۱۳
کد خبر: 578589
تداوم سیر صعودی در خپارس

در معاملات بورس امروز خپارس با رشد یک درصدی قیمت ۱,۱۶۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۸۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «خپارس» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پارس خودرو با رشد یک درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پارس خودرو در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۱۷۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته دو و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۶۷۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۱۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خپارس حقوقی‌ها حدود دو میلیارد و ۵۷۰میلیون تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۷۷هزار واحد و حقوقی‌ها به چهار و ۸۲۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۷۲هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۳۱۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خپارس به رقم ۸۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۵درصد از سهام شرکت پارس خودرو را حقیقی‌ها و پنج درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۶۶۵میلیون برگه سهم (۹۸درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۲میلیون برگه سهم (دو درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

خپارس با ثبت رشد یک درصدی، برای پنجمین روز متوالی با سود همراه شد و در مقطعی از بازار به صف خرید نشست. اما صف خرید این نماد بورسی، عرضه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدخپارس