۰ نفر

سهامداران خبهمن بخوانند (۱۴۰۰.۰۸.۱۶)

صف شلوغ، برای خرید خبهمن / صف خرید خبهمن عرضه شد

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۰۶
کد خبر: 578587
صف شلوغ، برای خرید خبهمن / صف خرید خبهمن عرضه شد

در معاملات بورس امروز خبهمن با رشد دو درصدی قیمت ۱,۸۷۰ریال را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم ۱۶۵میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «خبهمن» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت گروه بهمن با رشد دو درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت گروه بهمن در آخرین معاملات خود، عدد ۱,۸۹۴ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته سه و نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۸۷۵میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱,۸۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز خبهمن حقوقی‌ها حدود ۱۰میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۹۷هزار واحد و حقوقی‌ها به پنج میلیون و ۳۶۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۱۹۷هزار واحد و حقوقی‌ها ۹میلیون و ۴۸۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز خبهمن از رقم ۱۶۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۵درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، حدود ۶۹۵میلیون برگه سهم (۷۹درصد) را اشخاص حقیقی و ۱۸۰میلیون برگه سهم (۲۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

خبهمن با پایداری در مدار صعودی، برای پنجمین روز متوالی با سود همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدخبهمن