۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۸.۱۵)

رشد ۶۹درصدی ارزش معاملات فولاد همزمان با پایداری در مدار صعودی

۱۵ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۳۰
کد خبر: 578164
 رشد ۶۹درصدی ارزش معاملات فولاد همزمان با پایداری در مدار صعودی

فولاد، امروز در معاملات پایانی خود با رشد ۱.۷درصدی، قیمت ۱۲,۱۳۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۱۵۰میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رشد ۱.۷درصدی، قیمت ۱۲,۱۳۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۲۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۱.۷درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۱۵۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۱۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقوقی‌ها بیش از دو میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها ۷۶۶هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد به رقم ۱۸۵میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۱درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۹درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۱۲۰میلیون برگه سهم (۸۰درصد) را اشخاص حقیقی و ۳۰میلیون برگه سهم (۲۰درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد برای چهارمین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند و مجددا با رشد ارزش معاملات همراه شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد