۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۸.۰۱)

ورود ۷۷میلیارد تومانی حقیقی‌ها به فولاد

۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۴۰
کد خبر: 574098
 ورود ۷۷میلیارد تومانی حقیقی‌ها به فولاد

فولاد، امروز در معاملات پایانی خود با رشد ۳.۶درصدی، قیمت ۱۰,۹۳۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم به تعداد ۲۸۰میلیون برگه سهم نزدیک شد.

اخبار روزانه «فولاد» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با رشد ۳.۶درصدی، قیمت ۱۰,۹۳۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در آخرین معاملات خود، عدد ۱۰,۹۹۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۲۸۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۰,۹۳۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد، حقوقی‌ها بیش از ۷۷میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۴۳هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلون و ۱۷۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها دو میلیون و ۳۳۰هزار واحد بود.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۳۰۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۸۷درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۱۳درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از سوی دیگر، ۱۷۲میلیون برگه سهم (۶۱درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۱۰۷میلیون برگه سهم (۳۹درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد برخلاف هم‌گروهی‌هایش، با رشد همراه شد و مجددا در مدار صعودی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد