۰ نفر

در گفت‌وگو با اقتصاد آنلاین مطرح شد؛

هنوز تصمیم چگونگی پرداخت سود شستا قطعی نشده است/ پرداخت به سجام یک ماه زمان می‌برد

۲۵ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۵۴
کد خبر: 572392
هنوز تصمیم چگونگی پرداخت سود شستا قطعی نشده است/ پرداخت به سجام یک ماه زمان می‌برد

عضو هیات مدیره و قایم مقام شستا گفت: علت عدم پرداخت سود سهامداران شستا به سجام، رفاه حال خود سهامداران است؛ البته لازم به ذکر است که این تصمیم هنوز قطعی نشده است و باید در مجمع درمورد آن تصمیم‌گیری کرد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی منتشر و در این خبر عنوان شده بود که سود سهام شستا به سجام واریز نمی‌شود و سهامداران باید برای دریافت سود سهام خود به بانک رفاه مراجعه کنند؛ این خبر موجی از اعتراضات را با خود به دنبال داشت و بسیاری از سهامداران آن را تصمیمی غیر منطقی آن هم در شرایط کرونایی عنوان کردند؛ در همین رابطه اقتصاد آنلاین در مصاحبه‌ای با عضو هیات مدیره و قائم مقام شستا علت این تصمیم را جویا شد.

محمود ملکوتی‌خواه، عضو هیات مدیره و قائم مقام شستا در پاسخ به این سوال که چرا سود سهام به سجام واریز نمی‌شود، اظهار داشت: این تصمیم هنوز قطعی نشده است و تصمیم قطعی در روز مجمع یعنی 27مهر ماه اتخاذ خواهد شد؛ اما علت این تصمیم که تنها در حد پیشنهاد هم بوده است، هنوز قطعی نشده است، تنها رفاه حال خود سهامداران است.

وی ادامه داد: اگر سهامداران بخواهند سود خود را از طریق سجام دریافت کنند، باید یک ماه منتظر بمانند؛ زیرا نوبتی که به ما اعلام شده، حدود یک ماه دیگر است؛ اما اگر از طریق بانک اقدام کنند، ظرف سه روز کاری این سود را دریافت خواهند کرد. 

ملکوتی‌خواه تاکید کرد: این تصمیم هنوز قطعی نشده و در مجمع روز 27مهر با نظر سهامداران عمده تصمیم‌گیری خواهد شد و اگر تصمیم این باشد که به سجام پرداخت شود، به سجام پرداخت خواهد شد.