۰ نفر

سهامداران فولاد مبارکه بخوانند(۱۴۰۰.۰۶.۲۰)

فولاد با خروج ۶۷میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

۲۰ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۳
کد خبر: 561207
فولاد با خروج ۶۷میلیارد تومانی حقیقی‌ها همراه شد

فولاد امروز در معاملات پایانی خود با افت ۰.۱۷درصدی قیمت ۱۱,۵۸۰ریال را ثبت کرد. همچنین حجم معاملات امروز این سهم از تعداد ۱۳۱میلیون برگه سهم عبور کرد.

اخبار روزانه «فولاد» را از  اینجا  دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با افت یک درصدی قیمت ۱۱,۴۹۰ریال را ثبت کرد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۱,۵۸۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۱۷درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۳۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۱,۴۹۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز فولاد حقیقی‌ها بیش از ۶۷میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۹هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از دو میلیون و ۱۸۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۷هزار واحد و حقوقی‌ها یک میلیون و ۱۸۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز فولاد از رقم ۱۵۰میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۳۲درصد از سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان را حقیقی‌ها و ۶۸درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۰۰میلیون برگه سهم (۷۶درصد) را اشخاص حقیقی و ۳۰میلیون برگه سهم (۲۴درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

فولاد با ثبت زیان یک درصدی به مدار نزولی بازگشت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنیدفولاد