۰ نفر

سهامداران بانک ملت بخوانند(۲ شهریور)

وبملت با اقبال قابل توجه حقیقی ها رو به رو شد

۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۱۰
کد خبر: 556080
وبملت با اقبال قابل توجه حقیقی ها رو به رو شد

سهام بانک ملت، در بورس امروز حدود پنج درصد رشد کرد و با ۶۰میلیارد تومان، بیشترین ورود پول حقیقی‌ها را از آن خود کرد. همچنین ارزش معاملات وبملت با با جابجایی حدود۶۷۲میلیون برگه سهم به ۲۹۲میلیارد تومان رسید.

اقتصاد آنلاین – سیده زینب رزم گیر؛ در پایان معاملات بورس امروز، سهام بانک ملت، مانند دو روز گذشته سبز‌پوش شد و ۴.۶درصد رشد کرد. همچنین «وبملت» بین نمادهای پرتراکنش قرار گرفت.

«وبملت» معاملات خود را متعادل و در محدوده ۴۱۵تومان آغاز کرد. در همان دقایق ابتدایی، خرید و فروش سهام بانک ملت روندی صعودی پیدا کرد و پس از یک ساعت منجر به صف خرید شد. در نهایت این نماد با صف خرید به کار خود پایان داد. گفتنی است بانکی‌ها امروز پس از مدت‌ها طعم ورود پول را چشیدند و سومین گروه با بیشترین ورود پول حقیقی‌ها بودند. این نماد نیز با ۶۰میلیارد تومان، بیشترین ورود پول در بورس امروز را از آن خود کرد.

سهام بانک ملت در آخرین معاملات خود، عدد ۴,۳۶۹ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته پنج درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی حدود۶۷۲میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۴,۳۵۳ریال آغاز خواهد کرد.

ارزش معاملات امروز «وبملت» به حدود ۲۹۲میلیارد تومان رسید. همچنین ۷۵درصد از سهام بانک ملت را حقیقی‌ها و ۲۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۳۶۹میلیون برگه سهم (۵۵درصد) را اشخاص حقیقی و ۳۰۳میلیون سهم (۴۵درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند. همچنین میانگین حجم خرید حقیقی‌ها ۱۱۸هزار سهم و میانگین حجم خرید حقوقی‌ها چهار میلیون سهم بود. در طرف دیگر میانگین حجم فروش حقیقی‌ها ۷۵هزار سهم و میانگین حجم فروش حقوقی‌ها ۶.۴میلیون سهم ثبت شد.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

وبملت2شهریور