۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۱۳)

شپنا با خروج ۱۵میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 550843
شپنا با خروج ۱۵میلیارد تومانی حقیقی ها همراه شد

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد پنج درصدی قیمت ۱۲,۸۵۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۲۴۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد پنج درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت.

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۷۱۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود چهار درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۸۷میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۸۵۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقیقی‌ها حدود ۱۵میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۲۲هزار واحد و حقوقی‌ها به بیش از یک میلیون و ۴۷۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۲۰هزار واحد و حقوقی‌ها دو میلیون و ۵۳۰هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم ۲۴۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۶۵درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۵درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۱۳۵میلیون برگه سهم (۷۲درصد) را اشخاص حقیقی و بیش از ۳۵میلیون برگه سهم ( ۲۸درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت رشد پنج درصدی، با سبزپوشی به استقبال هفته آینده رفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا