۰ نفر

سهامداران شستا بخوانند (۱۴۰۰.۰۵.۰۴)

همراهی شستا با زیان

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷
کد خبر: 548289
همراهی شستا با زیان

در معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت حدود یک و نیم درصدی قیمت ۱۲,۸۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این شرکت از رقم ۱۲۸میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شستا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین - هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با افت حدود یک و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پر تراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در آخرین معاملات خود، عدد ۱۲,۹۶۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته ۰.۵۴درصد کاهش یافته است. همچنین با جابجایی حدود ۱۰۰میلیون برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۲,۹۶۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شستا حقوقی‌ها حدود دو میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۰هزار واحد و حقوقی‌ها به ۴۲۵هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها ۹هزار واحد و حقوقی‌ها ۴۷۷هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شستا از رقم ۱۲۸میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۰میلیون برگه سهم (۹۱درصد) را اشخاص حقیقی و ۹میلیون برگه سهم (۹درصد) را حقوقی‌ها به فروش رساندند.

گفتنی است شستا معاملاتی زیان بار برای خود رقم زد و مجددا در مدار نزولی قرار گرفت.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شستا