۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۴.۲۳)

ورود ۱۴میلیارد تومانی حقیقی ها در آخرین روز معاملاتی / شپنا با رشد دو و نیم درصدی همراه شد

۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۲:۳۵
کد خبر: 545042
ورود ۱۴میلیارد تومانی حقیقی ها در آخرین روز معاملاتی / شپنا با رشد دو و نیم درصدی همراه شد

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد دو و نیم درصدی قیمت ۱۳,۳۷۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد به رقم ۱۵۰میلیارد تومان نزدیک شد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد دو و نیم درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۱۷۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته بیش از یک درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۱۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۳۷۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقوقی‌ها حدود ۱۴میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۸هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از ۴۰۲هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۳هزار واحد و حقوقی‌ها ۹۳۸هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا به رقم ۱۵۰میلیارد تومان نزدیک شد. همچنین ۹۲درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و هشت درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۴میلیون برگه سهم (۸۳درصد) را اشخاص حقیقی و حدود ۲۰میلیون برگه سهم ( ۱۷درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت معاملات سودده برای چهارمین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

شپنا