۰ نفر

سهامداران شپنا بخوانند (۱۴۰۰.۰۴.۲۲)

سبزپوشی شپنا در چهارمین روز هفته / شپنا در سیر صعودی باقی ماند

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبر: 544731
سبزپوشی شپنا در چهارمین روز هفته / شپنا در سیر صعودی باقی ماند

در معاملات بورس امروز شپنا با رشد .۰۳۱ درصدی قیمت ۱۳,۰۱۰را ثبت کرد. همچنین ارزش معاملات این نماد از رقم ۱۳۲میلیارد تومان عبور کرد.

اخبار روزانه «شپنا» را از اینجا دنبال کنید

اقتصادآنلاین هانا پاکمند؛ در پایان معاملات بورس امروز سهام شرکت پالایش نفت اصفهان با رشد ۰.۳۱درصدی مواجه شد و بین نمادهای پرتراکنش امروز قرار گرفت. 

سهام شرکت پالایش نفت اصفهان در آخرین معاملات خود، عدد ۱۳,۰۳۰ریال را ثبت کرد که نسبت به روز گذشته حدود نیم درصد افزایش یافته است. همچنین با جابجایی بیش از ۱۰۰میلیون  برگه سهم، روز بعدی معاملاتی خود را با ۱۳,۰۱۰ریال آغاز خواهد کرد.

در معاملات امروز شپنا حقوقی‌ها بیش از ۳۷میلیاردتومان پول از بازار خارج کردند. میانگین حجم خرید حقیقی‌ها به بیش از ۱۶هزار واحد و حقوقی‌ها بیش از یک میلیون و ۵۴۰هزار واحد رسید. همچنین میانگین فروش سهامداران به تفکیک، حقیقی‌ها بیش از ۱۵هزار واحد و حقوقی‌ها ۲۴۸هزار واحد به فروش رساندند.

ارزش معاملات امروز شپنا از رقم ۱۳۲میلیارد تومان عبور کرد. همچنین ۶۸درصد از سهام شرکت پالایش نفت اصفهان را حقیقی‌ها و ۳۲درصد را حقوقی‌ها خریداری کردند. از طرف دیگر، ۹۸میلیون برگه سهم (۹۶درصد) را اشخاص حقیقی و حدود چهار میلیون برگه سهم ( ۳.۶درصد) را کدهای حقوقی به فروش رساندند.

شپنا با ثبت معاملات سودده برای سومین روز متوالی در مدار صعودی باقی ماند.

برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید 

شپنا