خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۶هزار و ۱۳۵میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت تقاضا در سرمایه‌گذاری‌ها بیش از سایرین بود و همچنین حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به ۱۰.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران  اینجا  کلیک کنید

اقتصادآنلاینهانا پاکمند؛ در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۷۲۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۶هزار و ۸۶۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۶هزار و ۱۳۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «تپکو»، «برکت» و «فملی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام تولید تجهیزات سنگین هپکو بیش از ۲۹۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «وسپهر»، «سمگا» و «رافزا» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۶۶۵میلیارد تومان (۹۲درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۴۹۵میلیارد تومان (۲۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۷۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف رایان هم افزا (رافزا) به ۱۰.۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش بیش از ۶۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۸۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» با تقاضای خرید ۵۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۲درصد از هفت هزار و ۵۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع ۸۰۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۴۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۳۸۵میلیارد تومان خواهد رسید.

برای مشاهده تصویر  در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

photo_2021-02-28_09-40-16

photo_2021-02-28_09-40-15