۰ نفر

اقتصاد آنلاین گزارش می‌دهد؛

یک خانه در محله طرشت چند؟

۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۶:۴۶
کد خبر: 553527
یک خانه در محله طرشت چند؟

خانه‌های محله طرشت از متری 23 الی 24میلیون تومان قیمت‌گذاری شده و ممکن است به متری 50میلیون تومان و یا بیشتر نیز برسد.

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ طرشت یک محله در غرب تهران است که در منطقه2 شهرداری تهران قرار دارد و ترکیبی از واحدهای نوساز و قدیمی را در خود جای داده است؛ بنابراین اگر دنبال خرید مسکن در این محله باشید می‌توانید با هر سنی واحد در طرشت پیدا کنید؛ از لحاظ موقیت مکانی نیز طرشت در شمال شرقی برج آزادی قرار دارد و دانشگاه شریف نیز در مجاورت این محله تهران قرار گرفته است.

قیمت مسکن در طرشت به متوسط قیمت مسکن در تهران نزدیک بوده و امکان خرید واحدهای گران‌تر و یا ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران، در این محله وجود دارد؛ همچنین این محله دسترسی مناسبی را نیز داراست و هم به مترو و هم به بی‌آرتی دسترسی دارد.

یک مشاور املاک در محله طرشت، در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین در خصوص قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: قیمت مسکن در طرشت از متری 23 الی 24میلیون تومان شروع شده و ممکن است به متری 50میلیون تومان هم برسد؛ بستگی دارد چه واحدی مد نظرتان باشد.

برای مثال خانه‌های نوساز در طرشت از متری 30میلیون تومان شروع می‌شود و برای خرید یک خانه نوساز باید حداقل 30میلیون تومان سرمایه برای هر متر مربع داشته باشید. واحدهای قدیمی‌تر نیز بستگی دارد چه قدر قدمت داشته باشد؛ یک واحد با امکانات کامل و شرایط مناسب حداقل 23 الی 24میلیون تومان سرمایه نیاز دارد؛ البته متراژ، امکانات، تعداد واحدها، متریال ساختمان و... نیز در تعیین قیمت مسکن نقش دارد.

وی در پایان گفت: قیمت مسکن در طرشت طی این روزها افزایش داشته و هیچ کاهشی در قیمت‌ها مشاهده نمی‌شود؛ مگر اینکه فروشنده عجله داشته باشد.