۰ نفر

اجرای طرح جامع ساماندهی معابر شهر ملارد ادامه دارد

۸ خرداد ۱۴۰۳، ۴:۳۱
کد خبر: 844508
اجرای طرح جامع ساماندهی معابر شهر ملارد ادامه دارد

شهردار ملارد از اجرای شبانه‌روزی طرح جامع ساماندهی معابر و ارتقای کیفی سیما و منظهر شهری در شهر ملارد خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمد بهمنی شهردار ملارد در تشریح این خبر گفت: به همت کارکنان خدوم معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری ملارد و در ادامه اجرای گسترده طرح جامع ساماندهی معابر شهر ملارد، عملیات اجرای کفپوش در خیابان اطلس غربی انجام شد.

شهردار ملارد در ادامه افزود: در راستای زیباسازی و بهبود سیمای شهر و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، تمثال شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و یادمان کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران در مدت تنها یک هفته به بهره‌برداری رسید.

علی زرگر معاون امور زیر بنایی و ترافیک شهرداری ملارد نیز در این خصوص تصریح کرد: در راستای تداوم اجرای این طرح و خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان گرامی، عملیات اجرای کفپوش و پیاده‌روسازی در خیابان امام خمینی (ره) روبروی پارک در حال انجام است.

زرگر با اشاره به لزوم ارتقای ایمنی و ایجاد نظم در معابر شهر اظهار کرد: ترسیم خط‌کشی و رنگ‌آمیزی علائم ترافیکی و سرعت‌گیرها، علاوه بر افزایش ایمنی و نظم‌دهی به ترافیک معابر، موجب بهبود منظر شهری و افزایش قدرت دید رانندگان هنگام تردد در شب می‌شود. به همین منظور عملیات خط‌کشی محوری با رنگ سرد ممتد به صورت دوبل در خیابان صدوقی شهر ملارد اجرایی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha