۶ نفر

معرفی ۴ رستوران معروف رشت برای مسافران بهاری

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱
کد خبر: 837835
معرفی ۴ رستوران معروف رشت برای مسافران بهاری

شهر زیبای رشت ترکیبی لذت‌بخش از آب‌وهوای خوب، طبیعت بکر و مهمان‌نوازی گرم را به مسافران ارائه می‌دهد. در حالی‌ که این شهر و اطراف آن مملو از مناظر سبز، بکر و دیدنی است، رستوران‌های محلی همراه با غذاها و خوراکی‌های لذیذ و سنتی، از مهمترین جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از کاماپرس ، در این گزارش، ۴ رستوران معروف رشت را معرفی می‌کند.

۱-رستوران رازقی رشت

معرفی ۴ رستوران معروف رشت برای مسافران بهاری

رستوران رازقی به‌عنوان یکی از شیک‌ترین و محبوب‌ترین رستوران‌های رشت با منوی متنوعی که سلیقه‌های مختلف آشپزی را برآورده می‌سازد، خودنمایی می‌کند. رازقی که به‌خاطر غذاهای ایرانی، فرنگی و گیلانی‌اش شهرت دارد، وعده‌های غذایی منحصربه‌فردی را با منوهای جداگانه برای وعده‌های غذایی مختلف ارائه می‌دهد.

چه هوس یک صبحانه مقوی با غذاهای ویژه مانند حلیم، پنیر با گردو را داشته باشید یا یک ناهار خوشمزه از کباب و ماهی محلی، رازقی همه سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد. چیزی که این رستوران را متمایز می‌کند، محیط پر جنب‌وجوش، فضای داخلی جادار و اجرای موسیقی زنده است که تجربه غذاخوری را به اوج می‌رساند.

۲-رستوران شور کولی

معرفی ۴ رستوران معروف رشت برای مسافران بهاری

برای علاقه‌مندان به غذاهای محلی که به دنبال یک تجربه غذاخوری معتبر هستند، رستوران شور کولی مقصدی است که باید از آن بازدید کرد. این مؤسسه که از سال ۱۳۹۵ در محیطی صمیمی و دلپذیر فعالیت می‌کند، نگاهی اجمالی به میراث غنی آشپزی گیلان دارد؛ جایی که غذا در ظروف چینی و سفالی سنتی در میان گل‌های رنگارنگ سرو می‌شود.

شور کولی به‌خاطر منوهای ناهار و شام با غذاهای گیلانی مانند باقلی قاتوق، میرزا قاسمی و فسنجان معروف است. شور کولی همه‌روزه از ظهر تا ۱۶ برای ناهار و از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برای شام باز است.

۳-رستوران گلسار

معرفی ۴ رستوران معروف رشت برای مسافران بهاری

رستوران گلسار که در امتداد بلوار شلوغ گلسار واقع شده است، با محیطی دلپذیر، کارکنان مؤدب و غذاهای نفیس مسافران را به خود جذب می‌کند. گلسار به‌عنوان یکی از بهترین رستوران‌های رشت، منوی متنوعی را با مجموعه‌ای از غذاهای شمالی ارائه می‌دهد تا ذائقه‌های شما را وسوسه کند.

در رستوران گلسار از چلوکباب زعفرانی و مرغ آبدار گرفته تا کباب‌لقمه‌ای استانبولی و کباب بختیاری وجود دارد و هر سلیقه‌ای را پوشش می‌دهد.

۴-رستوران دوران رشت

معرفی ۴ رستوران معروف رشت برای مسافران بهاری

رستوران دوران رشت که با دیزی سنگی خود معروف است، با فضای دنج، دکور سنتی و غذاهای لذیذ، مهمانان را مجذوب خود می‌کند. از دیزی کلاسیک با گوشت گوسفند گرفته تا انواع دیزی کنجدی و دم‌کرده زعفران، این رستوران مجموعه‌ای از گزینه‌های وسوسه‌انگیز را برای شما ارائه می‌دهد.

رستوران دوران واقع در میدان جهاد، با خدمات دوستانه و قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه پذیرای مهمانان است و تجربه غذاخوری لذت بخشی را برای همه تضمین می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha