۰ نفر

چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شوند؟

۲۸ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲
کد خبر: 836738
چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شوند؟

محمدرضا حاجی‌علیزاده درباره اعزام زائران عمره مفرده اظهار کرد: اعزام زائران عمره به عربستان در بازه زمانی سوم تا سیزدهم اردیبهشت است و بازگشت آن‌ها از ۱۳ تا ۲۴ اردیبهشت صورت می‌گیرد، در واقع آخرین روز از بازگشت زائران عمره همزمان با آغاز پروازهای حج تمتع خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، مدیر حج و زیارت استان تهران، تعداد زائرانی را که قرار است برای عمره مفرده عازم عربستان شوند، ۹۷۰ نفر اعلام کرد.

 وی با بیان اینکه در این بازه زمانی حددود ۹۷۰ نفر از استان تهران به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، افزود: هزینه این سفر ۴۰ تا ۴۲ میلیون تومان است که علت تفاوت آن در کیفیت هتل‌هاست.

سرپرست حج و زیارت استان تهران تصریح کرد: مجوز انجام پروازهای ایران به عربستان برای عمره مفرده مربوط به اردیبهشت ماه است و هنوز درباره اینکه مجوز مذکور برای بعد از ایام حج تمتع نیز اعتبار دارد یا خیر اطلاعی کسب نکرده‌ایم.

در روز سوم اردیبهشت با انجام دو پرواز از فرودگاه‌های تهران و مشهد بالغ بر ۵۰۰ نفربه فرودگاه مدینه منتقل خواهند شد و ۴ هتل در مکه و ۶ هتل در مدینه پذیرای زائران خواهد بود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، بیش از ۵ هزار عمره‌گزار در بازه زمانی مذکور که مصادف با ماه شوال است، به سرزمین وحی مشرف خواهند شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha