۰ نفر

این خودرو جذاب وارد ایران می‌شود + عکس

۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۲۰
کد خبر: 835090
این خودرو جذاب وارد ایران می‌شود + عکس

یک شرکت داخلی که تولید و عرضه خودروهای فیدلیتی در بازار ایران را بر عهده دارد، این بار جتور T ۲ که می‌توان آن را کپی خلاقانه از فورد برانکو امریکایی دانست را راهی بازار خودرو خواهد کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از روزگار خودرو، چند سالی از همکاری این شرکت با برند جتور و عرضه محصولات آن با برند فیدلیتی می‌گذرد و این خودرو توانسته سهم مناسبی از بازار خودرو ایران به خود اختصاص دهد.

فیدلیتی پرایم و فیدلیتی پرستیژ محصولاتی از برند جتور است که برای مصرف‌کننده ایرانی آشناست. همچنین خودرو فیدلیتی BX۱ از سوی این شرکت در خلال نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درآمد که در بازار چین با نام جتور داشنگ شناخته می‌شود.

این خودرو جذاب وارد ایران می‌شود +عکس

این بار اما این شرکت دست روی یکی از خودروهای جدید جتور که قابلیت آفرود مناسبی نیز دارد گذاشته و قصد دارد آن را راهی بازار خودرو کند.

از آنجا که جتور زیرمجموعه برند چری در چین است، مشخصات فنی محصولات آن با خودروهای چری یکسان است.

جتور T۲ با دو پیشرانه ۱.۶ لیتری و ۲ لیتری و یک مدل هیبریدی در بازار خودرو چین در دسترس است.

پیشرانه این خودرو با محصولاتی مانند تیگو ۸پرو، تیگو ۸ پرومکس، فونیکس اف ایکس و آریزو ۶ یکسان است و نیرویی معادل ۱۹۷ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

طراحی ظاهری خودرو جتور T۲ نیز به طراحی جعبه‌ای مشهور است که شباهت‌های بسیاری به فورد برانکو دارد هر چند که نمی‌توانیم آن را یک کپی ناشیانه از این خودرو امریکایی بدانیم.

جتور از برندهایی است که در بیشتر کشورهای حاشیه خلیج‌فارس حضور فعالی دارد و توانسته در بازار رقابتی این کشورها، موفق ظاهر شود. به طور مشخص، جتور T۲ در بازار کشورهای حاشیه جنوبی خلیج‌فارس با قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha