۰ نفر

پیکاپ جیلی Radar RD۶ با شتاب حیرت انگیز رونمایی شد

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۳:۱۴
کد خبر: 832726
پیکاپ جیلی Radar RD۶ با شتاب حیرت انگیز رونمایی شد

گروه خودروسازی جیلی چین از نسخه هورایزون پیکاپ تمام برقی جیلی Radar RD۶ که رقیب جدی سایبرتراک محسوب می‌شود رونمایی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از گجت نیوز، شرکت جیلی (Geely) که جزو بزرگترین و معتبرترین کمپانی‌های خودروسازی در چین به‌شمار می‌رود، مدتی پیش با معرفی پیکاپ جیلی رادار RD۶ در نسخه تک دیفرانسیل، خبر عرضه نسخه چهار چرخ محرک این پیکاپ تمام برقی را نیز اعلام کرد. طبق آخرین اخبار خودرو این نسخه که رادار هورایزون نام دارد به‌صورت رسمی معرفی شده و با ارائه شتاب خیره‌کننده، توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرده است.

پیکاپ جیلی Radar RD۶ با شتاب حیرت انگیز رونمایی شد

جیلی Radar RD۶ دو دیفرانسیل با شتاب ۴.۵ ثانیه!

نسخه چهار چرخ محرک پیکاپ برقی Radar RD۶ سرانجام به‌صورت رسمی معرفی شد. این پیکاپ در بخش ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه تک دیفرانسیل محور عقب خود ندارد؛ مگر در قسمت جلو خودرو که نوشته بزرگ «RADAR» روی جلوپنجره نقش بسته است. پلتفرم طراحی این خودرو برگرفته شده از معماری تجربه پایدار جیلی «SEA» است که توسط زیکر و خودروهای الکتریکی جدید اسمارت و لوتوس استفاده می‌شود.

پیکاپ جیلی Radar RD۶ با شتاب حیرت انگیز رونمایی شد

ابعاد پیکاپ تمام برقی جیلی Radar RD۶ در طول، عرض و ارتفاع به‌ترتیب برابر با ۵۲۶۰، ۱۹۰۰ و ۱۸۸۰ میلی‌متر است. همچنین فاصله بین دو محور این خودرو ۳۱۲۰ میلی‌متر اعلام شده است. طول، عرض و ارتفاع اتاق بار جیلی RD۶ هورایزون هم به‌ترتیب ۱۵۲۵، ۱۴۵۰ و ۵۴۰ میلی‌متر خواهد بود.

پیکاپ جیلی Radar RD۶ با شتاب حیرت انگیز رونمایی شد

مشخصات فنی جیلی رادار هورایزون

در بخش فنی، این پیکاپ قدرتمند از پیشرانه دو موتوره سنکرون آهنربایی دائم Zeekr ۰۰۱ با حداکثر توان ۳۱۵ کیلووات معادل ۴۲۲ اسب بخار و گشتاور ۵۹۵ نیوتن‌متر برخوردار است. با مجموع مشخصات ذکر شده، این پیکاپ ظرف مدت ۴.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت نیز دست پیدا کند.

پیکاپ جیلی Radar RD۶ با شتاب حیرت انگیز رونمایی شد

شعاع چرخش رادار RD۶ تنها ۳.۵ متر است و می‌تواند تا عمق ۸۱۵ میلی‌متری آب حرکت کند. حداکثر برد نسخه چهار چرخ محرک RD۶ هم ۴۶۰ کیلومتر خواهد بود. همچنین این خودرو دارای قابلیت V۲L برای کمپینگ است و یک پنل در بستر UTE مستقر در قسمت بار دارد که شامل یک جفت پریز ۱۶ آمپر، یک جفت سوکت ۱۰ آمپر و دو سوکت ۱۲ ولت می‌شود.

امکانات رفاهی و ایمنی جیلی Radar RD۶

نسخه چهار چرخ محرک رادار هورایزون با مجموعه‌ای از آپشن‌های متفاوت عرضه می‌شود که عبارتند از:

تغییر مود رانندگی به‌صورت خودکار در ۷ حالت متفاوت
نمایشگر ۱۲.۳ اینچی لمسی کنسول مرکزی
دستیار صوتی هوشمند
کلاستر تمام دیجیتال راننده
کروز کنترل هوشمند
رادار بین خطوط
رادار نقطه کور
سیستم هشدار خروج از مسیر
رادار جلوگیری از تصادف
رادار تشخیص عابر پیاده
سنسور پارک جلو و عقب
هدآپ دیسپلی (HUD)
سنسور پایش فشار باد تایرها (TPMS)
ترمز پارک برقی به‌همراه اتو هلد (Auto Hold)
کنترل کشش و پایداری الکترونیکی
سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی و سراشیبی
دوربین ۳۶۰ درجه عریض
شارژر وایرلس
قیمت نسخه دیفرانسیل عقب RD۶ در نسخه پایه با ۱۴۵ و ۸۰۰ یوآن معادل ۲۱ و ۲۰۰ دلار آغاز می‌شود و در نسخه فول به ۲۶۸ هزار و ۸۰۰ یوآن معادل ۳۷ هزار و ۲۰۰ دلار می‌رسد. انتظار می‌رود نسخه هورایزن چهار چرخ محرک این پیکاپ حدود ۱۰ هزار دلار گران‌تر باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha