۰ نفر

خودروی جالبی که چینی ها ساختند + عکس

۲۷ دی ۱۴۰۲، ۴:۰۰
کد خبر: 819881
خودروی جالبی که چینی ها ساختند + عکس

در ماه سپتامبر، چانگان از خودروی مفهومی جدیدی رونمایی کرد که تمام مزایای یک کراس اوور را با کاربردی بودن یک پیکاپ ترکیب می‌کرد. اکنون اسناد ثبت شده توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین نشان می‌دهد که این چیزی بیش از یک کانسپت و پیش نمایش بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، امیرمسعود عابدین: چانگان Qiyuan E۰۷ کم و بیش بدون تغییر نسبت به مدل کانسپت، کمی شبیه هیوندای سانتا کروز یا هوندا ریجلاین است، چرا یک پیکاپ یکپارچه با طراحی SUV مانند است. با این حال، با یک صفحه شیشه‌ای کشویی که به طور کامل قسمت بار را در بر می‌گیرد، این مدل الکتریکی جدید به دنبال کاهش شکاف بین پیکاپ‌ها و شاسی بلندهاست.

گزینه واردات به ایران همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! /عکس

اطلاعات بیشتر درباره نسخه کانسپت این خودرو در مقاله زیر آمده است:

با ۵۰۵۴ میلی‌متر طول، حدود ۷۵ میلی‌متر بیشتر از هیوندای سانتا کروز است. این به E۰۷، یک فضای کافی برای پنج سرنشین می‌دهد.

گزینه واردات به ایران همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! /عکس

اندازه باتری‌ها هنوز به طور عمومی اعلام نشده است، بنابراین ایده‌ای در مورد اینکه چقدر می‌تواند مسافت طی کند، وجود ندارد. با این حال، چانگان فاش کرده که موتور الکتریکی E۰۷ حدود ۳۳۸ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و می‌تواند به حداکثر سرعت ۲۰۱ کیلومتر بر ساعت برسد. Autohome گزارش می‌دهد که نسخه دو موتوره با قدرت ترکیبی ۵۹۰ اسب بخار قدرت و حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت نیز در راه است.

گزینه واردات به ایران همزمان یک شاسی بلند و یک وانت است! /عکس

تصاویر نسخه مفهومی این پیکاپ نشان می‌دهد که چانگان Qiyuan E۰۷ می‌خواهد یک خودروی پریمیوم کاربردی باشد. با طراحی جذاب و وعده فضایی برای حمل وسایل بزرگ، این خودرو می‌تواند گزینه جذاب و وسوسه‌کننده‌ای باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha