۰ نفر

بازداشت شرور تبریز در تهران + جزئیات

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۵۴
کد خبر: 829407
بازداشت شرور تبریز در تهران + جزئیات

رکنا : مرد شرور که پس از سرقت یک خودرو از تبریز به تهران آمده بود تا سرقت‌های بیشتری انجام دهد با شلیک پلیس دستگیر شد.

به گزارش  اقتصادآنلاین به نقل از رکنا،  سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس‌پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در مرکز تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودرو پژو 206 تک‌سرنشین مشکوک شدند و با استعلام پلاک خودرو دریافتند خودرو موردنظر، سابقه سرقت از شهر تبریز دارد و سرنشین این وسیله نقلیه از سارقان حرفه‌ای خودرو است.

بنابراین بلافاصله به راننده دستور ایست دادند، اما متهم پس از مشاهده پلیس به شکل خطرناکی با خودرو اقدام به فرار کرد و کارآگاهان در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به کارگیری سلاح با شلیک تیر هوایی و اجرای طرح مهار خودرو را متوقف و راننده را بازداشت کردند.

رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت بیان کرد: تحقیقات ابتدایی کارآگاهان نشان داد، متهم قصد ارتکاب اعمال مجرمانه‌ای از جمله سرقت خودرو در جنوب تهران را داشته که دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه از متهم سلاح سرد کشف شده است، گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هشتم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر چندین فقره سرقت خودرو اعتراف کرد.

 گودرزی در پایان با بیان اینکه اموال مسروقه از متهم کشف شده است، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha