۰ نفر

بایدن: ترامپ باز هم ببازد، شکست را نمی‌پذیرد

۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۳۶
کد خبر: 828718
بایدن: ترامپ باز هم ببازد، شکست را نمی‌پذیرد

«فکر نمی‌کنم دونالد ترامپ در صورت شکست در انتخابات امسال، به آن اقرار کند. فقط فکر می‌کنم در تلاش برای برنده شدن هر کاری می‌کند. اگر--و زمانی که--من برنده شوم، فکر می‌کنم اعتراض خواهد کرد. مهم نیست که نتیجه چه باشد».

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از آفتاب نیوز، رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در مصاحبه‌ای که دوشنبه از او منتشر شده، هشدار داد که رقیب احتمالی جمهوری‌خواهش دونالد ترامپ در انتخابات امسال، در صورت باخت مجدد، هرگز به شکست خود اقرار نخواهد کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن در مصاحبه‌ای که در دفتر بیضی کاخ سفید با نشریه نیویورکر داشته، گفت فکر نمی‌کند دونالد ترامپ در صورت شکست در انتخابات امسال، به آن اقرار کند. وی گفت «فقط فکر می‌کنم در تلاش برای برنده شدن هر کاری می‌کند. اگر--و زمانی که--من برنده شوم، فکر می‌کنم اعتراض خواهد کرد. مهم نیست که نتیجه چه باشد».

یکی از پرونده‌هایی که ترامپ این روزها با آن روبروست، تلاش برای انحراف نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا بعد از شکست مقابل بایدن است که حمله مرگبار طرفدارانش به کنگره آمریکا را در پی داشت.

در این مصاحبه بایدن یک کارت سفید را روی میز کارش گذاشت که پر بود از نقل‌قول‌های ترامپ شامل تهدید به فسخ بخش‌هایی از قانون اساسی آمریکا، صحبت از دیکتاتور بودن در روز اول کاری و توصیف مهاجران به عنوان مسموم‌کننده خون آمریکا. بایدن در اشاره به این اظهارات گفت «اگر ۱۰ سال پیش می‌گفتم که یک رئیس‌جمهور این حرف‌ها را می‌زند، به من جوری نگاه می‌کردید که انگار عقلم را از دست داده‌ام».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha