۰ نفر

 بهترین جاذبه‌های تفریحی دبی را می‌شناسید؟

۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۲
کد خبر: 828484
 بهترین جاذبه‌های تفریحی دبی را می‌شناسید؟

دبی یکی از بهترین شهرهای دنیاست و زیبایی های زیادی دارد. در دبی، مکان‌های تفریحی بسیاری وجود دارد که برای بازدید از آنها باید زمان زیادی را اختصاص دهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، بهتر است با جاذبه‌های تفریحی این شهر آشنایی پیدا کنید و یک برنامه‌ریزی دقیق برای بازدید از این مکان‌ها داشته باشید. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین جاذبه‌های تفریحی شهر دبی آشنا کنیم تا شناخت بیشتری از شهر دبی داشته باشید.

 آکواریوم دبی مال

 آکواریوم دبی مال جزو مهم‌ترین مکان‌های دیدنی دبی محسوب می‌شود که تقریباً ۱۴۰ گونه دریایی را می‌توان در آن مشاهده کرد و معمولاً گنجایش آن ۱۰ میلیون لیتر در نظر گرفته شده است. افراد بعد از مراجعه به مرکز خرید دبی و گشت‌وگذار در پاساژها، به این آکواریوم بزرگ رفته و باغ وحشی را در زیر آب مشاهده می کنند. قدم زدن در میان تونل‌های این آکواریوم می‌تواند تجربه جذابی را برای افراد فراهم کند.

 همچنین می‌توانید از فعالیت‌های تفریحی زیادی مانند اسنورکلینگ و غواصی لذت ببرید. یکی از بزرگ‌ترین آکواریوم‌های دنیا آکواریوم دبی مال است که انواع جانداران آبی در این آکواریوم زندگی می‌کنند. طول این آکواریوم ۵۱ متر، عرض آن ۲۰ متر و ارتفاع آن ۱۱ متر در نظر است.

 یکی از نکات بسیار مهم در مورد آکواریوم دبی مال این است که بزرگ‌ترین مجموعه کوسه ببری در دنیا شناخته می‌شود. برای طراحی این آکواریوم از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های به‌روز دنیا استفاده شده است؛ به همین دلیل مناسب‌ترین جایگاه برای آبزیان در جهان محسوب می‌شود. همچنین شرایط زیست‌محیطی در این آکواریوم با استفاده از امکانات پیشرفته مانند یک محیط دریایی طراحی شده است.

 آکواریوم دبی مال از سه قسمت مختلف مخزن اصلی، تونل شیشه ۲۷۰ درجه و باغ‌وحش زیر آب تشکیل شده است. تونل شیشه‌ای این آکواریوم جزو جذاب‌ترین قسمت‌ها است که باعث می‌شود هنگام ورود به این تونل حس ورود به دنیای درون اقیانوس را تجربه کنید. این تونل تقریباً ۴۸ متر طول دارد و به عمق ۱۱ متری زمین می‌رود. همچنین جزو به یاد ماندنی‌ترین تجربه‌های زندگی شما است.

 بهترین جاذبه‌های تفریحی دبی را می‌شناسید؟

میراکل گاردن

 میراکل گاردن یک باغ گیاه‌شناسی جذاب در دبی است که وسعت آن ۷۲ هزار مترمربع تخمین زده می‌شود. مساحت زیاد این باغ باعث شده است که یک چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا در دبی ایجاد شود. این باغ توانسته است یک مکان سرسبز در وسط صحرا را ایجاد کند که در سال ۲۰۱۳ تأسیس شده است. از همان زمان تا به امروز میراکل گاردن جزو زیباترین جاذبه‌های گردشگری در دبی محسوب می‌شود و سالانه بازدیدکنندگان بسیار زیادی را از سراسر کشورهای جهان به خود جذب می‌کند.

 هنگامی که شما به باغ میراکل وارد می‌شوید، می‌توانید در کنار باغچه‌ها و گذرگاه‌های پر از گل‌وگیاه قدم بزنید؛ همچنین امکان استفاده از تجهیزات آبی برای شما فراهم شده است. میراکل گاردن در کتاب رکوردهای جهانی گینس به دلیل دیوار شگفت‌انگیزی که با بیش از ۱۰۰ میلیون گل پوشیده شده است، شهرت دارد. این دیوار بزرگ‌ترین دیوار گل در جهان شناخته می‌شود. این باغ به‌عنوان باغ معجزه نیز شناخته شده است که مقصد بسیار جذاب و دیدنی برای تفریح مردمان جهان محسوب می‌شود.

 در فاز اولیه این باغ می‌توانید امکانات و خدمات پیشرفته مانند پارکینگ روباز، پارکینگ وی آی پی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، نگهبانی، کمک‌های اولیه، چرخ مخصوص معلولین، تبلیغات، و سایر خدمات دیگر را در اختیار داشته باشید. به همین دلیل در این باغ امکانات رفاهی بسیار زیادی برای گردشگران در نظر گرفته شده است.

 موزه آینده دبی

 موزه آینده دبی در سال ۲۰۲۲ تأسیس شده است و جزو بهترین و زیباترین ساختمان‌ها در دبی محسوب می‌شود. هدف اصلی ساخت موزه آینده دبی، این است که به بازدیدکنندگان یک ایده جالب از آینده احتمالی داده شود. این ساختمان ۷۸ متر ارتفاع دارد و در بهترین منطقه دبی طراحی شده است. سازندگان این موزه برای طراحی داخلی آن از تکنولوژی‌های پیشرفته و به‌روز دنیا استفاده کرده‌اند؛ به همین دلیل باعث شده است آثار هنری بسیار مدرن و جذابی به وجود آید.

 معمولاً در سایر موزه‌های دنیا وسایلی از گذشتگان به نمایش گذاشته می‌شود؛ اما در موزه آینده دبی، آینده برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته می‌شود. به همین دلیل مردمان سراسر جهان با تهیه بلیط و سفر به دبی می‌توانند آینده احتمالی را در این موزه تماشا کنند. البته توجه داشته باشید در این زمینه آژانس مسافرتی رامین گشت می‌تواند به طور کامل شما را راهنمایی کند تا بتوانید به‌راحتی به دبی سفر کنید و به این مکان‌های جذاب بروید.

 بهترین جاذبه‌های تفریحی دبی را می‌شناسید؟

 برادران وارنر دبی

 یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌ها در دبی، پارک تفریحی برادران وارنر است که در ابوظبی قرار دارد و مساحت آن تقریباً ۱۵ هکتار است. این پارک جزو بزرگ‌ترین شهر بازی‌های سرپوشیده جهان محسوب می‌شود و در جزیره یاس قرار دارد. شما برای بازدید از این مجموعه بزرگ تفریحی، باید ابتدا بلیط هواپیمای ابوظبی را تهیه کنید و سپس به این مکان تفریحی بروید و تجربه به‌یادماندنی را برای خود و همراهانتان رقم بزنید.

 پارک تفریحی برادران وارنر در سال ۲۰۱۸ و در ابوظبی افتتاح شده است و از همان ابتدا گردشگران زیادی از سراسر جهان را به خود جذب کرد. طراحی جذاب و امکانات فوق‌العاده زیاد آن باعث شده است هر سال تقریباً ۲۵ درصد به تعداد گردشگران این پارک افزوده شود. به همین دلیل جزو بزرگ‌ترین و پربازدیدترین پارک‌های تفریحی در جهان معروف شده است. شما با همراهی تورلیدرهای مجموعه رامین گشت می‌توانید بلیط دبی را تهیه کرده و پس از اقامت در دبی از این پارک تفریحی و سایر مکان‌های جذاب دبی دیدن کنید.

 دهکده جهانی دبی

 دهکده جهانی دبی یک پارک موضوعی بزرگ و چند فرهنگی محسوب می‌شود که دارای ۲۸ غرفه از ۸۰ فرهنگ مختلف دنیا است. در این پارک تعداد زیادی نمایش و کنسرت برگزار می‌شود؛ همچنین در قسمت کارناوال این پارک می‌توانید تقریباً ۳۱ بازی هیجان‌انگیز ۲۵ بازی مبتنی بر مهارت و همچنین بازی‌های دیجیتالی مختلف را تجربه کنید. البته توجه داشته باشید برای ورود به این پارک باید بلیطی را تهیه کنید و برای هر یک از بازی‌ها باید مبلغی خاصی را بپردازید.

 این دهکده در ماه‌های خاصی از سال آماده خدمات‌رسانی است؛ به همین دلیل جزو پرجمعیت‌ترین مکان‌های دیدنی دبی در پاییز و زمستان محسوب می‌شود. در این پارک شما می‌توانید با انواع فرهنگ‌ها و سنت‌های مختلف آشنا شوید؛ همچنین جزو بهترین مراکز سرگرمی و خرید در دبی محسوب می‌شود.

 دهکده جهانی دبی در سال ۱۹۹۷ تأسیس شده است و هر سال تعداد زیادی جاذبه و سرگرمی‌ها به آن اضافه می‌شوند. همین موضوع باعث شده است که سالانه بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کند. شما با راهنمایی و همراهی تورلیدرهای رامین گشت می‌توانید به طور کامل با این جاذبه گردشگری و فعالیت آن در ماه‌های خاص سال آشنا شوید و در نتیجه بهترین زمان را برای مراجعه به دهکده جهانی انتخاب کنید.

 بهترین جاذبه‌های تفریحی دبی را می‌شناسید؟

 دبی و جاذبه های آن

دبی یکی از بهترین شهرهای امارات بوده و دارای جذابیت های سرگرمی زیادی است. این شهر از بهترین شهرهای توریستی به شمار می‌رود که به دلیل جاذبه‌های گردشگری و تفریحات متنوع، هر سال افراد زیادی را به خود جذب می‌کند. در این مقاله ما سعی کردیم شما را با شهر دبی و 5 تا از بهترین مکان‌های تفریحی دبی آشنا کنیم.

 منبع: برگرفته از رامین گشت، سایت رزرو تور دبی

این مطلب رپوتاژ است و توسط تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha