۰ نفر

دستگیری بیش از ۲۶۰ سارق منزل در این استان

۲۸ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۳۲
کد خبر: 825325
دستگیری بیش از ۲۶۰ سارق منزل در این استان

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری ۲۶۳ نفر سارقان منزل و کشف ۴۶۶ فقره سرقت در این خصوص توسط کاراگاهان پلیس آگاهی سطح استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ۲۷ بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای برخورد با پدیده شوم سرقت و مبارزه با سارقان، کاراگاهان پلیس آگاهی سطح استان طی این مدت موفق به دستگیری ۲۶۳ سارق منازل شهروندان و کشف ۴۶۶ فقره سرقت شدند.

سرهنگ گیلانی با اشاره به نقش محوری کاراگاهان در کشف سرقت خاطرنشان کرد: بیش از ۳۳ درصد از سرقت های منزل از ابتدای امسال تا کنون کشف شده است.

وی ادامه داد: تعداد سرقت های منزل کشف شده در این استان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۸ درصدی روبرو بوده است.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: در حوزه دستگیری سارقان در استان سمنان نیز شاهد افزایش ۹ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.

سرهنگ گیلانی از انهدام ۱۳ باند سارقان حرفه ای منازل در این استان طی امسال خبر داد و تصریح کرد: با توجه به افزایش دستگیری سارقین حین سرقت، از ابتدای سال تاکنون وقوع سرقت ها در استان ۲۴درصد کاهش یافته است.

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان این دستاوردها را نتیجه فعالیت های شبانه روزی و تلاش های خستگی ناپذیر کارآگاهان پلیس آگاهی برشمرد و تصریح کرد: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و فرزندان این مرز و بوم در پلیس آگاهی سطح استان این موهبت الهی را قدر دانسته و برای برقراری مطلوب امنیت و رضایتمندی بیشتر شهروندان هم استانی، لحظه ای درنگ نخواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha