۰ نفر

بازداشت ۶۳ دزد حرفه‌ای در تهران طی ۳ روز

۱۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۴
کد خبر: 822160
بازداشت ۶۳ دزد حرفه‌ای در تهران طی ۳ روز

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۶۳ سارق و زورگیر حرفه‌ای با تلاش مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  فارس، امروز سه شنبه ۱۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲رئیس پلیس آگاهی پایتخت سردار کارآگاه علی ولی‌پورگودرزی در جمع خبرنگاران از دستگیری ۶۳ سارق منزل و زورگیر و کیف قاپ حرفه‌ای در پایتخت خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: همکارانم طی سه روز گذشته طرح برخورد با سارقان خشن که اقدام به زورگیری و سرقت به عنف منازل را انجام می‌دادند در مناطق مختلف پایتخت به مرحله اجرا گذاشته و ۶۳ سارق حرفه‌ای خشن و سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: به زودی طرح کنترل مجرمان با پابند الکترونیک با دستور فرمانده فراجا اجرا می‌شود که این اقدام هم در پیشگیری از وقوع جرایم بازدارنده است و هم اقدامی موثر در دستگیری متهمان در کمترین زمان مشخص است. سردار گودرزی افزود: این طرح برای مجرمان حرفه‌ای با بیش از ۴ فقره سابقه به زودی اجرا می شود؛ زیرساخت‌ها هم فراهم شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت محدوده سرقت سارقان دستگیر شده را بیشتر در شمال، شمال شرق و غرب تهران معرفی کرد و افزود: بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان از اموال سرقتی کشف شده است. وی افزود: ۳۷ نفر از این افراد دستگیر شده زورگیر و کیف قاپ و بقیه سارق منزل هستند.

سردار ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه سرقت منازل بیشتر در بازه زمانی ۱۹ تا ۲۳ رخ می دهد از برخورد قاطع پلیس با قاپ‌زنی و زورگیری‌ خبر داد و اعلام کرد: به محض اینکه مأموران این دسته از مجرمان را رویت کنند با رعایت قانون بکارگیری سلاح با آنها برخورد خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha