۰ نفر

کشف سه کیلوگرم شمش طلا در البرز

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۴۱
کد خبر: 811141
کشف سه کیلوگرم شمش طلا در البرز

فرمانده انتظامی البرز از کشف سه کیلوگرم شمش طلای قاچاق به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد ریال دراین استان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،از پلیس البرز، سردار "حمید هداوندروز پنجشنبه گفت: ماموران یگان امداد پلیس استان البرز حین گشت زنی در محدوده گلشهر کرج به راننده یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.
وی با اشاره به عدم تمکین راننده پژو از دستور پلیس و قصد او برای فرار، افزود: پس از مدتی تعقیب و مراقبت راننده پژو پارس توسط ماموران متوقف و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی البرز اضافه کرد: ماموران در بازرسی از خودرو متهم موفق به کشف سه قطعه شمش طلای قاچاق به وزن حدود سه کیلوگرم شدند.
هداوند بیان کرد: کارشناسان ارزش حدودی شمش های کشف شده را حدود ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.


دستگیری اعضای باند سارقان کشوری منزل در نظرآباد

کشف سه کیلوگرم شمش طلا در البرز


فرمانده انتظامی نظرآباد از دستگیری اعضای باند سارقان منزل که در چند استان اقدام به ۲۸ فقره سرقت کرده بودند، در این شهرستان خبر داد
سرهنگ " فرج اله اسدالهی" اظهار کرد : در پی وقوع سرقت های متعدد از منازل سطح شهرستان نظرآباد ، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان در بررسی های اولیه پی بردند که سارقان سوژه های خود را از بین منازلی که فاقد دوربین مداربسته بوده شناسایی و همچنین با استفاده از دیلم و تخریب درب، طلا، وجوه نقد و وسایل منزل شهروندان را به سرقت می بردند.
اسدالهی بیان کرد : با هماهنگی مقام قضایی و با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی، چهار نفر از اعضای باند سارقان منزل شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود واقع در شهرستان اصفهان دستگیر شدند.

وی گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان، مقادیری زیورآلات، چندین پلاک جعلی کشف و ۲ دستگاه خودرو دنا و پژو توقیف شد.
فرمانده انتظامی نظرآباد یادآور شد: در تحقیقات تکمیلی متهمان ابتدا منکر ارتکاب سرقت شدند اما در ادامه با دلایل مدارک موجود و تحقیقات علمی انجام شده چاره جز اعتراف نیافته و تاکنون به ۲۸ فقره سرقت منزل در شهرستان های نظرآباد، هشتگرد، آبیک، همدان، بستان اباد، اردبیل، تبریز، اراک و اصفهان اقرار کرده اند.
وی افزود : متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha