۰ نفر

به بهانه گزارش عملکرد ماهانه شرکت‌ها؛

بیشترین افزایش سهم بازار در اختیار «سپ»!

۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبر: 824753
بیشترین افزایش سهم بازار در اختیار «سپ»!

عملکرد ماهانه شرکت‌ها، یکی از ابزارهای در دسترس تحلیل‌گران برای سنجش روند شرکت است. به همین دلیل، عملکرد ماهانه «سپ» را زیر ذره‌بین قرار داده تا بتوانیم تصمیم بهتری در معاملات خود اتخاذ کنیم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، با گسترش تکنولوژی و افزایش سهم آن در روزمره افراد، نقش شرکت‌های پرداخت الکترونیک پررنگ‌تر شده است. واضحا این شرکت‌ها می‌توانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و درآمد و سودآوری خود را ارتقا دهند. «سپ» در ادامه روند صعودی خود توانست سهم خود را از ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی افزایش دهد. یعنی درآمد شناسایی شده از این محل در دی ماه، رشد ۲.۱۳ درصدی را نسبت به ماه گذشته تجربه کند. این اتفاق درحالی رقم خورد که شرکت پرداخت الکترونیک سامان با در دست داشتن سهم ۵۴.۷۹ درصدی از بازار ابزارهای پذیرش تراکنش‌دار موبایلی، رتبه اول در کشور را در اختیار دارد. اما این حجم از بازار کافی نبوده و با رشد درآمدی از این محل، نشان داد که می‌توان به آینده شرکت امیدوار بود.

از سوی دیگر، سهم این شرکت از محل تراکنش‌های کارت‌خوان فروشگاهی نیز نسبت به ماه قبل خود رشد داشته که ۱۷.۸۹ درصد از کل بازار کشور را شامل می‌شود.

به بهانه گزارش عملکرد ماهانه شرکت‌ها؛

سهم ۵۴.۷۹ درصدی از ابزار پذیرش موبایلی و ۱۷.۸۹ درصدی از کارتخوان

با تمام این تفاسیر، «سپ» را می‌توان یکه‌تاز صنعت رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن معرفی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha