۰ نفر

در پایان معاملات امروز؛

شاخص‌های بورسی بدون تغییر!

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۲:۴۹
کد خبر: 823568
شاخص‌های بورسی بدون تغییر!

شاخص بورس در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ با رشد ۸۳۹ واحدی به دو میلیون و ۹۸ هزار و ۸۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ با رشد ۸۳۹ واحدی به دو میلیون و ۹۸ هزار و ۸۷ واحد رسید. بر این اساس شاخص کل هم وزن کمی افت داشته و به ۷۳۸ هزار و ۶۷۰ واحد رسید.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران ۴۶ هزار و ۶۴۶ میلیارد ریال بوده و نمادهای کنور و تاپیکو بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای فملی و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر بازار داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سهامدار عرضه اولیه IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    0 0
    بی عدالتی بزرگ در خرید عرضه اولیه بصورت ترکیبی در حال وقوع است و سازمان بورس و بازرسی کل کشور و دیدبان شفافیت هم پیگیر حقوق مردم و سهامداران خرد نیست!؟ در خرید عرضه اولیه نخریس و فنر و بیوتیک و .... که بصورت ترکیبی فقط در ساعت 12 تا 14 صورت گرفت و تمام کارگزاری ها فقط 2 ساعت اجازه خرید به مردم می دهند اما کارگزاری مفید از دو روز قبل یعنی 48 ساعت قبل از عرضه اولیه اجازه خرید بصورت آفلاین می دهد !! آیا این تبعیض نیست؟ کار کارگزاری مفید صحیح است.سوال اینست که چرا سهامداران 100 کارگزاری دیگر اجازه خرید آفلاین عرضه اولیه های ترکیبی از 48 ساعت قبل را ندارند؟؟؟؟ آیا این بی عدالتی و تخلف نیست؟ چرا کارگزاری مفید میتواند به مانده پول سهامداران سود روزشمار 24 درصد سالیانه دهد اما بقیه کارگزاری ها به مانده سهامداران سود روزشمار نمی دهند؟ آیا بی عدالتی نیست؟ امروز خواهر و برادرم نتوانستند عرضه اولیه بگیرند.در عرضه اولیه های ترکیبی قبلی هم نتوانستند خرید کنند.خودم هم بعضی وقتها ترکیبی ها را نمیرسم خرید کنم.چون هر کی یا سرکار است یا جایی گرفتار بیمارستان بازار کلاس یا کارهای دیگر است.چرا از 48 ساعت ق