۰ نفر

۵۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۲، ۳:۳۰
کد خبر: 823306
۵۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز بازار سهام و حق تقدم حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۴ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان رقم خورد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمد غفوری کارشناس بازار سرمایه در خصوص روند امروز معاملات گفت: امروز شاخص کل بورس با کاهش بیش از هزار واحدی در تراز ۲ میلیون و ۹۸ هزار واحدی ایستاد شاخص کل هم وزن نیز با افزایش بیش از هزار واحدی در ارتفاع ۷۳۸ هزار و ۹۱ واحدی قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: حجم معاملات امروز بازار سهام و حق تقدم حدود ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون برگه سهم به ارزش معاملاتی ۴ هزار و ۴۲۰ میلیارد تومان رقم خورد. همچنین امروز ۵۳ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام تزریق شد.

او در ادامه اظهار کرد: امروز ۴۳ درصد بازار به عبارتی ۳۲۷ نماد در وضعیت مثبت به کار خود پایان دادند امروز در بازار ۱۲۱ هزار کد خریدار حقیقی در مقابل ۱۲۷ هزار کد حقیقی فروشنده وجود داشت. در جریان معاملات امروز صندوق‌های سهامی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی بودند و بیشترین خروج نقدینگی هم صندوق‌های با درآمد ثابت به خود اختصاص دادند.

او در خصوص روند کلی بازار می‌گوید: بازار سرمایه در این روزها در حالت فرسایشی به سر می‌برد و خیلی از سهام از نظر قیمتی به نقاط خوبی رسیدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha