۰ نفر

نظارت مستمر ۴ دستگاه اجرایی بر بازار بوشهر

۲ بهمن ۱۴۰۲، ۱۰:۰۹
کد خبر: 820787
نظارت مستمر ۴ دستگاه اجرایی بر بازار بوشهر

فرماندار بوشهر گفت: دستگاه‌های جهاد کشاورزی، تعزیرات، بسیج اصناف و اتاق اصناف موظفند روزانه از بازار و واحدهای صنفی مختلف در بوشهر، نظارت و بازرسی لازم را انجام دهند و آخرین وضعیت بازار را گزارش کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، صالح رحیمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان بوشهر گفت: تامین اقلام و کالاهای اساسی مردم در شهرستان بوشهر مورد توجه و تاکید قرار دارد.

وی افزود: جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان بوشهر با محوریت بررسی وضعیت بازار و برنامه ریزی تامین و توزیع اقلام اساسی و اتخاذ تدابیر لازم در راستای کنترل بازار برگزار شده است.

فرماندار بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و نوسانات قیمت بازار باید در تهیه و توزیع کالاهای اساسی مردم، دقت و تلاش بیشتری توسط اعضاء کارگروه تنظیم بازار صورت پذیرد.

وی با تاکید بر بازرسی اعضای کارگروه تنظیم بازار در بین اصناف و بازاریان گفت: دستگاه‌های جهاد کشاورزی، تعزیرات، بسیج اصناف و اتاق اصناف موظفند روزانه از بازار و واحدهای صنفی مختلف، نظارت و بازرسی لازم انجام دهند و آخرین وضعیت بازار را گزارش کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فرماندار بوشهر اضافه کرد: بزودی اقلام تنظیم بازار شامل مرغ و برنج در بخش‌های شهرستان بوشهر با هماهنگی بخشداران توزیع می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha