۰ نفر

تامین کالاهای اساسی شب یلدا / نظارت بر بازار را تشدید کرده‌ایم

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۱
کد خبر: 814650
تامین کالاهای اساسی شب یلدا / نظارت بر بازار را تشدید کرده‌ایم

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب یلدا در کرمانشاه تامین شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سعید جوادی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها برای نظارت بر بازار شب یلدا در سطح استان، گفت: اکیپ‌هایی با همکاری بسیج اصناف، تعزیزات و دیگر نهادها در سطح استان فعال شده که اجازه افزایش قیمت نامتعارف اقلام مورد نیاز شب یلدا را به سودجویان نخواهند داد.

جوادی تاکید کرد: بازرسی‌ها بر بازار محصولات پروتئینی، میوه و خشکبار تا بعد از شب یلدا ادامه خواهد داشت.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در شب یلدا در استان، اظهار کرد: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام از اقلام پروتئینی گرفته تا میوه و شیرینی و خشکبار به وفور در بازار کرمانشاه موجود است.

جوادی با اشاره به عرضه مرغ منجمد در روزهای گذشته در سطح استان، گفت: هر روزی که کمبود عرضه مرغ گرم در سطح استان داشته باشیم، بلافاصله برای تنظیم بازار عرضه مرغ منجمد انجام می‌شود.

جوادی توضیح داد: امروز(۲۸ آذر) حدود ۱۲۰ تن مرغ گرم وارد بازار شده که نیازی به عرضه مرغ منجمد نبوده است.

وی اشاره ای هم به جوجه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان داشت و گفت: با جوجه‌ریزی‌های خوب صورت گرفته بعید است تا آخر سال کمبودی در زمینه تامین مرغ در استان داشته باشیم.

جوادی ادامه داد: میوه هم به وفور در سطح استان در حال عرضه است و هیچ کمبودی در زمنیه تامین میوه مورد نیاز مردم استان در آستانه شب یلدا نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha