۰ نفر

قاتل متواری در هرمزگان به دام افتاد

۲۴ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۵۴
کد خبر: 819509
قاتل متواری در هرمزگان به دام افتاد

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری قاتل متواری در بندرعباس خبر داد و گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار روانه زندان شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: در پی وقوع دریافت یک فقره گزارش قتل عمد در یکی از محلات ساحلی بندرعباس، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان شعبه قتل پلیس آگاهی با تشکیل تیمی به محل حادثه واقع در محله سورو اعزام که در بررسی های اولیه مشخص شد مقتول با اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواری شده است.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به اینکه در تحقیقات میدانی و بررسی های اطلاعاتی انجام شده، مأموران مخفیگاه وی را شناسایی و به محل اعزام شدند، گفت: در این رابطه تعداد ۶ نفر از دوستان و بستگان متهم که ضمن مشارکت در قتل، موجبات فرار قاتل از صحنه جنایت رافراهم کرده بودند با اخذ نیابت قضائی در عملیات های جداگانه در استان های همجوار و بندرعباس شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در این عملیات قاتل اصلی که قبلاً پدر مقتول را با ضربات چاقو مجروح کرده و متواری شده بود دستگیرو دربازجویی به عمل آمده، صراحتاً به قتل مقتول اقرار کرد.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: قاتل دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha