۰ نفر

مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در تهران

۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبر: 818843
مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در تهران

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از قتل یک جوان ۲۴ ساله در تهران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار داشت: بیست و یکم آبان ماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل و دریافت این خبر، بررسی موضوع به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با تن پیمایی از جسد مقتول آثار یک جراحت عمیق در قسمت چپ قفسه سینه مشاهده کردند و در تحقیقات میدانی دریافتند؛ حدود ساعت ۰۰۳۰ بامداد مقتول در یکی از پارک‌های شمال شهر تهران با ۲ نفر ناشناس درگیر شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: بررسی‌های اولیه نشان از این داشت، ضاربان با وارد کردن جراحت به مقتول بلافاصله با استفاده از یک موتورسیکلت از محل متواری، و فرد مجروح پس از طی مسیری کوتاه، روی زمین می‌افتد و با اطلاع رسانی پارکبان، عوامل اورژانس در محل حاضر شده و مصدوم را به بیمارستان منتقل کرده‌اند؛ ولی با وجود انجام اقدامات درمانی مقتول در بیمارستان فوت کرده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه با تحقیق از اعضای خانواده متوفی و رصدهای اطلاعاتی به دست آورده اند، شب واقعه مقتول با فردی تماس گرفته و حدود ساعت ۲۲:۳۰ از منزل خارج و دیگر مراجعتی نداشته است.

سردار ولیپور گودرزی، ابراز داشت: با تحقیق از نامزد مقتول وی اظهار کرد؛ شب واقعه مقتول نزدم آمده و عکس‌های مرا نشان داد که قاتل برایش ارسال کرده بود و قاتل با این کار می‌خواست ارتباطمان را با یکدیگر قطع کند و زمینه دوستی بنده با قاتل فراهم شود. پس از آن گفت و شنود مقتول رفت و دیگر از وی اطلاعی نداشتم تا اینکه متوجه فوت وی شدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: کارآگاهان در ادامه با توجه به سرنخ‌های به دست آمده موفق شدند راکب موتورسیکلت را شناسایی و با دعوت این فرد به پلیس وی اظهار کرد، به اتفاق دوستم سر قرار حاضر شدیم، دوستم با مقتول درگیر شد و با چاقو متوفی را مجروح کرد که با هم از محل متواری شدیم.

سردار ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان با استفاده از روش‌های اطلاعاتی و کارآگاهی گسترده به دست آوردند قاتل بعد از وقوع حادثه محل سکونت خود را ترک و در دیگر مراجعتی نداشته است تا اینکه کارآگاهان موفق شدند ۵ دی ماه مخفیگاه متهم را در شهر "بوشهر" شناسایی کنند و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در مخفیگاهش طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی در ادامه گفت: متهم در بازجویی اولیه ضمن اقرار صریح به ارتکاب قتل در ادامه بیان داشت؛ من با دختری در ارتباط بودم و قرار بر این بود که با یکدیگر نامزد شویم تا اینکه مقتول با وی نامزد شد که در ادامه چندین بار تذکر دادم که از او جدا شود ولیکن زیر بار نرفت تا اینکه شب واقعه عکس‌های خودم با نامزدش را برایش ارسال کردم شاید منصرف شود، اما قبول نکرد. تماس تلفنی ما با یکدیگر به مشاجره و قرار منجر شد تا اینکه از دوستم خواستم با موتورسیکلتش من را سر قرار برساند. در محل قرار با یکدیگر درگیر شدیم و من با چاقو ضربه‌ای به سینه وی زده و چاقو را به زمین انداختم و از محل متواری شدیم.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، به جرم قتل عمد به زندان انتقال یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha