۱ نفر

در آیین افتتاحیه جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران شکل گرفت؛ 

 تفاهم‌نامه سه جانبه «کارلینک» امضا شد/ ثبت ۲۷ هزار کالای تولیدی توسط انجمن فولاد ایران در سامانه GS۱

۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۵
کد خبر: 818766
 تفاهم‌نامه سه جانبه «کارلینک» امضا شد/ ثبت ۲۷ هزار کالای تولیدی توسط انجمن فولاد ایران در سامانه GS۱

تفاهم‌نامه ارتقاء سامانه جامع بومی سازی «کارلینک» شرکت ایریسا که با استاندارهای سازمان جهانی GS۱ به عنوان یک اقدام فناورانه تولید شده است، مابین مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران، سازمان ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران امضاء شد. این تفاهم نامه درواقع برای کمک به تولید داخل در حوزه صنعت و معدن و همچنین مدیریت سامانه عرضه و تقاضا بین تولید کنندگان، تامین کنندگان و متقاضیان این کالا و خدمات شکل گرفت.

اقتصادآنلاین_فرزانه شهریاری؛ در حاشیه همایش افتتاحیه پنجمین دوره از جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران، تفاهم‌نامه ارتقاء سامانه جامع بومی سازی «کارلینک» که به همت شرکت ایریسا از زیرمجموعه های شرکت فولاد مبارکه و با استاندارهای سازمان جهانی GS۱ به عنوان یک اقدام فناورانه تولید شده است، مابین مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران، سازمان ایمیدرو و انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران منعقد شد.

مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات ایران با ۲۸سال سابقه در کشور توانسته یک بانک اطلاعاتی غنی از حدود یک و نیم میلیون  کالا، خدمات و تدارکات این صنعت را فراهم کند.

«کارلینک»، بستر شبکه سازی تخصصی کسب و کارها که به دست متخصصان داخلی اجرا شده است، بستری مناسب برای ارائه‌دهندگان انواع محصولات و خدمات به‌ویژه تولیدات ملی به شمار می‌رود.

این خدمت علاوه بر تسهیل ارتباط میان کسب و کارها و شبکه سازی هدفمند، فضایی مناسب برای از بین بردن وابستگی به خارج است. هدف اصلی کارلینک، حمایت از تولیدات ملی و حفظ سرمایه در بستر اشتغال‌زایی و کارآفرینی است.

طی این قرارداد ۲۷ هزار کالای تولیدی توسط انجمن فولاد ایران، در سامانه GS۱ ثبت می‌شود و با این اقدام کمک قابل توجهی به صادرات محصولات فولادی خواهد شد. و امکان اقتصادی کردن کالا و خدمت دانش بنیان‌ها برای صنعت فولاد نیز تسهیل می‌شود.

پنجمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی سازی، توسعه تکنولوژی، برندسازی و انتقال دانش فنی براساس نیاز زنجیره آهن و فولاد از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در محل برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha