۰ نفر

تیم ملی والیبال همچنان در بلاتکلیفی!

۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۴۰
کد خبر: 818328
تیم ملی والیبال همچنان در بلاتکلیفی!

طبق شنیده‌ها گویا «ویتال هاینن و روبرتو پیاتزا» از هدایت تیم ملی والیبال ایران انصراف دادند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، نشست کمیته فنی امروز (یکشنبه ۱۷ دی) با حضور وحید مرادی سرپرست فدراسیون، ناصر میرفخرایی، محمود افشاردوست، مصطفی کارخانه، منوچهر پورحسن، علی فتاحی، پدیده بلوری‌زاده، امیر طلوع‌کیان و جواد مهرگان (به صورت آنلاین) برگزار شد.

در روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال ۱۵ مربی خارجی مدنظر بود که در نهایت با بررسی‌های صورت گرفته در نهایت برای انتخاب سرمربی تیم ملی فدراسیون چهار گزینه ویتال هاینن (بلژیک)، آن جلو لورنزوتی (ایتالیا)، سعید معروف (ایران) و روبرتو پیاتزا (ایتالیا) برای هدایت تیم ملی انتخاب کرد.

در حالی که امروز در جلسه کمیته فنی همگان منتظر انتخاب سرمربی تیم ملی بودند اما دو گزینه خارجی، شب گذشته به دلایل نامعلومی از همکاری با فدراسیون والیبال انصراف دادند که که طبق شنیده‌ها این دو گزینه «ویتال هاینن و روبرتو پیاتزا» بودند. با توجه به این موضوع کمیته فنی برای انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری نکرد و دو گزینه دیگر مطرح شد که قرار است سرپرست فدراسیون والیبال با این دو مربی وارد مذاکره شود.

پیش از این هم گفته شده بود «روبرتو پیاتزا» سرمربی ایتالیایی باشگاه میلانو و تیم ملی والیبال هلند، نامزد جانشینی «جان لورنزو بلنجینی» در تیم لوبه ایتالیا برای فصل آینده شده است. این در حالی است که «پیاتزا» گزینه اصلی فدراسیون والیبال ایران برای سرمربی گری تیم بزرگسالان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha