۰ نفر

جزییات طرح ازکی برای بیمه بدنه موتورسیکلت؛

طرح جدید بیمه بدنه موتورسیکلت همراه با پوشش سرقت

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۱
کد خبر: 816966
طرح جدید بیمه بدنه موتورسیکلت همراه با پوشش سرقت

«از حدود ۱۲ میلیون موتورسیکلت موجود در کشور، کم‌تر از یک درصد از آن‌ها بیمه بدنه دارند.»

به گزارش اقتصادآنلاین، این آمار تکان‌دهنده به تازگی منتشر شده و نشان می‌دهد با وجود افزایش قابل توجه استفاده از موتورسیکلت در کشور و قیمت بالایی که برخی از آن‌ها دارند اما هنوز تمایل زیادی برای بیمه‌ کردن آن‌ها وجود ندارد. همچنین در شش ماهه اول امسال، بیشتر از ۶۰ درصد تصادفات جرحی و بیش از ۱۵ درصد تصادفات خسارتی مربوط به راکبان موتور سیکلت بوده است. به همین منظور شرکت ازکی به تازگی از طرح جدید بیمه بدنه موتورسیکلت خود رونمایی کرده که علاوه بر موارد معمول بیمه بدنه، نوسانات قیمتی و خسارت کامل سرقت را نیز پوشش می‌دهد.

بیمه بدنه موتورسیکلت چه خساراتی را پوشش می‌دهد؟

«پوشش حوادث طبیعی»، خسارات ناشی از حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و موارد مشابه را پوشش می‌دهد. «پوشش مواد شیمیایی»؛ جبران خسارت ناشی از برخورد مواد شیمیایی، اسیدی و خورنده را برعهده می‌گیرد. همچنین، «پوشش نوسانات قیمتی» جزو موارد دیگری است که اگر در زمان خرید بیمه‌نامه آن را انتخاب کنید و ارزش موتورسیکلت شما در مدت زمان بیمه تغییر کند، مبلغ خسارت را بر اساس ارزش جدید موتور در بازار پرداخت می‌شود.

چگونه از ازکی بیمه موتورسیکلت خریداری کنیم؟

بیمه‌ها در قالب چند بسته و با طرح‌های متنوع ارائه شده و قیمت بیمه بدنه موتورسیکلت به موارد متعددی وابسته است. پس از انتخاب طرح مورد نظر در سایت ازکی، هماهنگی‌های لازم برای بازدید صورت خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha