۰ نفر

دولت معوقات بازنشستگان را پرداخت کرد

۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۴۸
کد خبر: 816939
دولت معوقات بازنشستگان را پرداخت کرد

امسال ۷۰ هزار میلیارد تومان بدهی دولت به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌شود. قطعا این اتفاق تأثیر بسزایی بر آپشن های حقوق بازنشستگان دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی اندیشه قرن، : موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی افزود: احداث درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی در مجاورت بیمارستان در زمینی به وسعت سه هزار و ۵۰۰ متر مربع در دستور کار است و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان به یک مرکز درمانی فوق تخصصی تبدیل خواهد شد که هم‌اکنون عملیات اجرایی آن پیشرفت ۳۰ درصدی دارد و قرار است تا آبان‌ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

وی همچنین گفت: تجهیز بیمارستان تأمین اجتماعی شهید چمران ساوه در قالب برنامه سطح بندی انجام خواهد شد و هم اکنون بروزترین دستگاه رادیولوژی و سی تی اسکن دیجیتال در این مرکز درمانی مستقر شده و با بکارگیری نیروی متخصص کیفی ترین خدمات به مردم داده خواهد شد. تلاش خواهیم کرد تا این مرکز درمانی در قالب برنامه سطح بندی و آمایش سرزمینی از دستگاه MRI هم برخوردار شود.

سرانجام سهم ۵۰ درصدی سازمان تامین اجتماعی در پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی قطعی شد. در قرارداد جدید با پیگیری کانون عالی کارگران بازنشسته کشور مقرر شد سازمان تامین اجتماعی ۵۰درصد مبلغ فوق یعنی ۱۵۲هزار و ۵۰۰تومان را پرداخت کند.

مبلغ بیمه تکمیلی درقرارداد جدید برای بازنشستگان تأمین اجتماعی با بیمه آتیه‌سازان حافظ در سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به ازای هر نفر ۳۰۵ هزارتومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خسروجردی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
    0 0
    هرجا میرویم بااتیه حافظ برای بازنشستکان قرارداد ندارن