۲ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

در آستانه جشن‎های سال نو میلادی؛ برای سفر به ترکیه چقدر باید هزینه کنیم؟ + لیست قیمت تورهای آنتالیا

۲۸ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 814463
در آستانه جشن‎های سال نو میلادی؛ برای سفر به ترکیه چقدر باید هزینه کنیم؟ + لیست قیمت تورهای آنتالیا

بررسی هزینه های تور مسافرتی آنتالیا ویژه دی ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است.

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، تور مسافرتی آنتالیا و تماشای دریای زیبای مدیترانه از مناطق مختلف، بازدید از بناهای رومی، لذت تفریحات هیجان انگیز همه و همه در یک هوای بی نظیر  بخش سفری بی نظیر و خاطره انگیز برای مسافران آنتالیا است.

همچنین در این ایام علاوه بر فراهم بودن تفریحات هتل‌ها هم همه امکانات لازم در تور مسافرتی آنتالیا را در اختیار مسافران گذاشته و آماده پذیرش و خدمت رسانی به گردشگران ایرانی هستند.

تور آنتالیا با پرواز ایرانی یا خارجی؟

شما برای خرید تور آنتالیا ۱۴۰۲ دو راه دارید:

۱. تور آنتالیا با پروازهای ایرانی ارزان‌تر اما با معطلی بیشتر

۲. تور آنتالیا با پروازهای خارجی گران‌تر اما سریع و آسوده‌تر

تور آنتالیا با پرواز ایرانی

قضیه از این قرار است که پروازهای ایرانی آنتالیا در خود فرودگاه آنتالیا مسافران را پیاده نمی‌کند. هر ایرلاین به یکی از شهرهای اطراف آنتالیا می‌روند که حدود ۳ الی ۴ ساعت با ماشین تا خود آنتالیا فاصله دارند. به طور مثال:

  • پرواز ایران ایر و ماهان به آنتالیا ← ✈ فرود در شهر اسپارتا ← ترانسفر زمینی آنتالیا (حدود ۴ ساعت)
  • پرواز قشم ایر به آنتالیا ← ✈ فرود در شهر دنیزلی ←  ترانسفر زمینی آنتالیا (حدود ۳.۵ ساعت)

به طور کلی حرکت پروازهای ایرانی حدودا ساعت ۱۲ شب است که شما حدودا ساعت ۳ صبح به دنیزلی یا اسپارتا می‌رسید و بعد از ۴ ساعت حدودا ساعت ۷ صبح به آنتالیا و هتل‌تان می‌رسید. توجه داشته باشید که در تور انتالیا ترانسفر زمینی به عهده برگزار کننده تور است.

تور آنتالیا با پرواز ترک

اگر ترانسفر زمینی و معطلی شب تا صبح اذیت‌تان می‌کند، پروازهای ترک را برای تور انتالیا انتخاب کنید که حرکت‌شان معمولا صبح زود است و شما قبل از ظهر مستقیم به خود فرودگاه آنتالیا و با ترانسفری کوتاه به هتل‌تان می‌رسید. البته این راحتی کمی هزینه هم دارد. پروازهای ترک تقریبا ۳۰ درصد از پروازهای ایرانی گران‌تر هستند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی و تور مسافرتی آنتالیا، برای۷ روز سفر رفت و برگشت هوایی با ایرلاین ترکی به آنتالیا و اقامت در هتلAdalya Elite  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۴۳,۵۹۰,۰۰۰  تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۶۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این درحالی است که هتلRamada Resort Sideقیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ  ۳۴,۹۲۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۴۷,۵۲۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درجه شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تورآنتالیا ( ۵ شب / دی ماه ۱۴۰۲)
نوع پرواز هتل درجه هتل نوع اتاق قیمت(هرنفر / تومان)
پگاسوس Adalya Elite ۵ ۲ تخته ۴۳,۵۹۰,۰۰۰
۱ تخته ۶۲,۰۰۰,۰۰۰
Ramada Resort Side ۴ ۲ تخته ۳۴,۹۲۰,۰۰۰
۱ تخته ۴۷,۵۲۰,۰۰۰
Cender

۳ ۲ تخته ۲۶,۳۶۰,۰۰۰
۱ تخته ۳۳,۶۴۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha