۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

هزینه سفر به ترکیه چقدر است؟

۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۰
کد خبر: 810756
هزینه سفر به ترکیه چقدر است؟

بررسی هزینه های تور مسافرتی آنتالیا ویژه مهر ماه ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است.

اقتصاد آنلاین- فائزه امین پویا، تور مسافرتی آنتالیا و تماشای دریای زیبای مدیترانه از مناطق مختلف، بازدید از بناهای رومی، لذت تفریحات هیجان انگیز همه و همه در یک هوای بی نظیر  بخش سفری بی نظیر و خاطره انگیز برای مسافران آنتالیا است.

همچنین در این ایام علاوه بر فراهم بودن تفریحات هتل‌ها هم همه امکانات لازم در تور مسافرتی آنتالیا را در اختیار مسافران گذاشته و آماده پذیرش و خدمت رسانی به گردشگران ایرانی هستند.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی و تور مسافرتی آنتالیا، برای ۶ شب سفر رفت و برگشت هوایی با ایرلاین ترکی به آنتالیا و اقامت در هتلHotel Selectum Luxury Resort  قیمت اتاق ۲ تخته مبلغ۳۹,۰۰۰,۰۰۰  تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ۵۸,۱۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این درحالی است که قیمت تور و اقامت درHotel Granada Luxury Belek اما رفت و برگشت با  برای اتاق ۲ تخته مبلغ ۲۷,۰۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۳۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درجه شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تورآنتالیا ( ۶ شب / آذر ماه ۱۴۰۲)
نوع پرواز هتل / ۵ ستاره نوع اتاق قیمت(هرنفر / تومان)
پگاسوس / ترکی Hotel Selectum Luxury Resort ۲ تخته ۳۹,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۵۸,۱۵۰,۰۰۰
Hotel Granada Luxury Belek ۲ تخته ۳۷,۳۲۰,۰۰۰
۱ تخته ۵۵,۴۶۰,۰۰۰
Hotel Royal Wings ۲ تخته ۲۷,۰۰۰,۰۰۰
۱ تخته ۳۹,۵۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    ولله تخت جمشید از آنتالیا بهتر ولی صاحب نداره هزینه داخل کشور ترکیه یه کشور مسلمان که همش اهل سنت ولی آتا ترک آنجا را درست کرد و تبدیل به یک کشور اروپایی در آورد خوب داخل ایران باید مثل آن پیدا شود که مثل ترکیه همه جز آزاد بشود