۰ نفر

جریمه ۲ هزار راننده تهرانی در ۲۴ ساعت!

۱۴ آذر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۸
کد خبر: 811963
جریمه ۲ هزار راننده تهرانی در ۲۴ ساعت!

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در طرح برخورد با پوشش و رفع اثر از پلاک موتورسیکلت‌ها برخورد شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در این خصوص گفت: اکنون چند روزی است که از طرح تشدید برخورد و اعمال قانون پلاک‌های مخدوش در سطح شهر تهران می‌گذرد و تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ با خودروها و موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک کرده‌اند برخورد قانونی لازم را صورت می‌دهند.

سرهنگ کشیر ادامه داد: در روز گذشته با ۲۰۴۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلتی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک کرده بودند برخورد و اعمال قانون انجام شد.

وی اذعان داشت: همچنین در این طرح پلاک موتورسیکلت‌هایی که اقدام به پوشش و مخدوشی پلاک داشته‌اند در محل رفع اثر و مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خودرو و موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش نکرده و یا اقدام به پوشش پلاک نکنند.

وی افزود: برخی از رانندگان در ارقام پلاک دستکاری می‌کنند مانند اینکه عدد ۱ را به دو تبدیل می‌کنند که این اقدام جرم است و بر اساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی حبس از شش ماه تا یکسال برای این فرد به همراه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha