۰ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:

نقایص تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری باید رفع شود

۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰
کد خبر: 808077
نقایص تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری باید رفع شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان این که بیش از ۲۰ سال است که کارانه پزشکان در حال پرداخت است اما هنوز اشکال دارد، گفت: امیدواریم بتوانیم روز به روز نقایص مربوط به تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که قطعا اشکال دارد را رفع کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، محمدحسین سرمست در آیین تجلیل از پرستاران نمونه خوزستان که امروز (۲۳ آبان‌ماه) در دانشگاه جندی شاپور اهواز برگزار شد، با بیان این که ارزش خدمات پرستاری غیر قابل محاسبه است، اظهار کرد: زنجیره خدمات سلامت به هم پیوسته است و اگر حلقه‌ای نباشد این زنجیر از هم گسسته شده و بیمار دچار آسیب می‌شود.

وی افزود: همین که نام حضرت زینب(س) برای گرامیداشت روز پرستار انتخاب شده نشان از بزرگی پرستاران و خدمات آن‌هاست و بر دست و بازوان همه این همکاران بوسه می‌زنم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: شاید در رفع کمبودها موفقیت چندانی نداشتیم اما با تلاش‌های انجام‌شده، اواخر سال گذشته کمک پرستاران به این مجموعه افزوده شدند و قطعا خدمات موثری ارائه داده‌اند.

وی بیان کرد: هر زمانی فرصتی به دست آوردیم و توانستیم از ظرفیت‌های خالی استخدامی بهره ببریم اختصاصا با کمک همکاران مجموعه وزارت بهداشت، بیشترین سهمیه استخدام برای مجموعه پرستاری بوده است تا شاید بتوانیم به این نیروها کمک کنیم.

سرمست گفت: با پیگیری‌های یک ساله و به ویژه در ماه‌های اخیر، همکاران مجموعه اداره سازمان امور استخدامی کشور از امروز وارد خوزستان شدند تا مجموعه کادر بهداشت و درمان را از نظر تعداد و ردیف‌های سازمانی پرسنل، در قالب کارسنجی بررسی کنند و امیدواریم این کار منجر به این شود که صدور مجوزهای بهتر استخدامی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: امیدواریم بتوانیم روز به روز نقایص مربوط به تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری که قطعا اشکال دارد را رفع کنیم. بیش از ۲۰ سال است که کارانه پزشکان در حال پرداخت است اما هنوز اشکال دارد و به صورت مستمر اصلاح می‌شود. تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری به تازگی آغاز شده است و امیدواریم روز به روز شاهد بهتر شدن پرداخت‌ها و رفع نواقص شویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha