۰ نفر

رییس منطقه جنوب شرق بانک پارسیان در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳:

آینده اقتصادهای پویا در گرو همین صنایع‌های تک

۲۹ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبر: 804683
آینده اقتصادهای پویا در گرو همین صنایع‌های تک

رییس منطقه ی جنوب شرق تهران بانک پارسیان در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳ گفت: تفاوت این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه ها دایره ی امنیتی و تکنولوژی جدید محصولات است که تاثیر زیادی بر خرید سازمان ها و نهاد و بازرگان های خصوصی جهت استفاده در محل های فعالیت های خود برای مثال در انبار و همچنین رصد اتفاقات در سازمان ها خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین، شهاب ایرانی  رییس منطقه ی جنوب شرق بانک پارسیان در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۳ در خصوص تاثیر نمایشگاه روی ارتقا کیفیت محصولات و آشنایی با محصولات جدید گفت: با توجه به تعریف نمایشگاه درعلم اقتصاد و فن بازرگانی، نمایشگاه محل عرضه ی محصولات و خدمات بوده است. نمایشگاه تجهیزات پلیسی و امنیتی ۱۴۰۲ در جهت معرفی محصولات حفاظتی و امنیتی جدید شرکت ها در محل مصلی امام برگزار شده است.

ایرانی با اشاره به بالا بودن تکنولوژی ها در حوزه ی محصولات حفاظتی افزود: تفاوت این نمایشگاه با دیگر نمایشگاه ها دایره ی امنیتی و تکنولوژی جدید محصولات است که تاثیر زیادی بر خرید سازمان ها و نهاد و بازرگان های خصوصی جهت استفاده در محل های فعالیت های خود برای مثال در انبار و همچنین رصد اتفاقات در سازمان ها خواهد بود. این گونه نمایشگاه ها بهترین مکانی هستند که یک نفر در جامعه می تواند همه چیز را در یک جا داشته باشد.

رئیس منطقه ی جنوب شرق بانک پارسیان در رابطه با مفید بودن این نمایشگاه ها برای سرمایه گذارها به خبرنگار اقتصاد آنلاین گفت: سرمایه گذاری تعاریف متفاوتی می تواند داشته باشد مخصوصا در زمانی که شما نرخ تورم بالایی را تجربه بکنید  و در حال حاضر نرخ بهره پایین تر از آن قرار می گیرد.

او افزود: سرمایه گذاری توجیهات متفاوتی دارد اما چون این محصولات موجود در نمایشگاه از دسته صنایع صنعتی های تک هستند  و با توجه به این که امکان دارد بخشی از این تکنولوژی، تکنولوژی وارداتی باشد طبیعتا آن کسی برنده خواهد بود که آینده را بهتر بشناسد و من فکر میکنم آینده ی اقتصاد های پویا در گرو همین صنایع های تک هست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha