۰ نفر

راهنمای خرید هایفو (راهنمای کامل) + نکات طلایی خرید

۱۲ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۱۰
کد خبر: 802310
راهنمای خرید هایفو (راهنمای کامل) + نکات طلایی خرید

در راهنمای خرید هایفو توجه به نوع دستگاه، برند و قیمت آن مهم است. ما در این راهنمای خرید دستگاه هایفو تمام انواع آنرا بررسی کرده و نکات مهم هر یک را گفتیم.

یکی از دستگاه‌های پرکاربرد در حوزه تجهیزات پزشکی زیبایی، دستگاه هایفو است. در این مطلب قصد داریم یک نکات مهمی درباره راهنمای خرید دستگاه هایفو به شما ارائه کنیم. بعد از این مطلب متوجه خواهید شد هایفو چه انواعی دارد و کدام یک مناسب کلینیک شما خواهد بود.

راهنمای خرید هایفو

نکات مهم در راهنمای خرید هایفو

هایفو (HIFU) از جمله دستگاه‌های محبوب در حوزه تجهیزات زیبایی است که در دنیا طرفداران زیادی دارد و از تکنولوژی اولتراسوند یا امواج فراصوت استفاده می‌کند. موارد کاربرد هایفو عبارتند از:

  • لیفت صورت: هایفو یک جایگزین مناسب برای جراحی زیبایی است که از روشی غیرتهاجمی برای این کار استفاده می‌کند و می‌تواند منجر به سفتی پوست و در نتیجه لیفت آن شود.
  • سفت کردن پوست: مثل مورد بالا، به دلیل اینکه بعد از هایفو، کلاژن سازی در پوست صورت می‌گیرد، در نتیجه خاصیت ارتجاعی پوست بازگشته و می‌تواند پوست را سفت کند.
  • از بین بردن چین و چروک: وقتی پا به سن و سال بگذارید، اولین چیزی که آزارتان می‌دهد، چین و چروک‌های صورت است. امروزه دیگر با هایفو جای نگرانی نیست چون می‌توان سریعا آن‌ها را از بین برد. چین و چروک در نواحی پیشانی، گونه، کنار چشم و غیره از جمله مناطقی است که می‌توانید با استفاده از هایفو آن‌ها را از بین ببرید.
  • از بین بردن آکنه‌ها: قابلیت دیگر هایفو از بین بردن آکنه است.

راهنمای خرید دستگاه هایفو و انواع آن

برای اینکه بدانید کدام دستگاه مناسب شما است باید انواع آنرا بشناسید. شرکت‌ها و برندهای مختلفی امروزه اقدام به تولید این دستگاه می‌کنند. برخی از آن‌ها چینی است و برخی کره‌ای. البته چینی بودن این دستگاه‌ها به معنی بی‌کیفیت بودن آن نیست.

اتفاقا چین توانسته در این زمینه خوب عمل کرده و تجهیزات باکیفیتی روانه بازار کند. با این حال نمی‌توان از کیفیت دستگاه‌های کره‌ای چشم پوشی کرد و بر همین اساس قیمت دستگاه هایفو نیز قطعا متغیر است و نمونه‌های کره‌ای حتما قیمت بیشتری از نوع چینی دارند.

راهنمای خرید دستگاه هایفو + مشاوره قبل از خرید

اگر بخواهیم یک دسته‌بندی از انواع دستگاه هایفو ارائه کنیم می‌توان لیست زیر را منتشر کرد:

  • دستگاه هایفو اولترا
  • دستگاه هایفو دابلو
  • دستگاه هایفو 4 بعدی
  • دستگاه هایفو 7 بعدی
  • دستگاه هایفو دلتا

حالا اینکه هر کدام از این دستگاه‌ها چیست و چه کاربردی و ویژگی‌هایی دارد را با هم بررسی خواهیم کرد:

راهنمای خرید هایفو اولترا

اولین مورد که فروش خیلی بالایی هم دارد دستگاه هایفو اولترا است که از نام اصلی این دستگاه یعنی اولتراسوند گرفته شده و چون اولین دستگاهی که با استفاده از امواج فراصوت در زمینه زیبایی اولتراسوند نام داشت، می‌توان گفت معروف‌ترین دستگاه هایفو همین مورد است.

دستگاه‌هایی که به نام اولترا در ایران وجود دارند، تماما ساخت چین است که قیمت مقرون به صرفه‌ای دارد.

نکته راهنمای خرید هایفو اولترا: اگر قصد خرید دستگاهی با کیفیت خوب ولی مقرون به صرفه دارید، هایفو اولترا گزینه بسیار خوبی است.

هایفو اولترا در واقع یک کپی با کیفیت از نمونه اصلی است. نکته دیگر اینکه چون این کالا توسط شرکت‌های زیادی تولید می‌شود، دنبال نام برند نباشید.

راهنمای خرید دستگاه هایفو دابلو

هایفوی دیگری که در بازار ایران نیز وجود دارد و یک دستگاه اورجینال به حساب می‌آید، هایفو دابلو است. این دستگاه ساخت کشور کره جنوبی است و یک تجهیز نام و نشان دارد است.

سازنده این دستگاه شرکت هیرونیک است که سال‌ها در زمینه تولید تجهیزات پزشکی فعالیت دارد. اگر بخواهیم یک راهنمای خرید در این باره به شما بدهیم، باید بگوییم، کیفیت عالی، طراحی عالی، کارایی عالی، قیمت بالا.

نکته درباره راهنمای خرید هایفو دابلو: اگر قصد دارید کیفیت را تجربه کنید، حتما هایفو دابلو بهترین گزینه پیش روی شما است چون یک کالا اصلی است و قطعا با نمونه‌های کپی فرق دارد.

راهنمای خرید هایفو 4 بعدی و 7 بعدی

دو دستگاه دیگر به نام‌های هایفو 4 بعدی و 7 بعدی وجود دارد. نکته اول اینکه این نام گذاری‌ها بیشتر در ایران کاربرد دارد، یعنی شرکت‌های واردکننده برای اینکه بتوانید این دستگاه‌ها را از هم تشخیص دهید، با توجه به امکانات آن‌ها، نام 4 بعدی یا 7 بعدی روی آن گذاشته‌اند.

در واقع 4 بعدی یا 7 بعدی بودن این دستگاه‌ها، به خاطر بیشتر یا کمتر بودن تجهیزات اضافی آن‌ها است. دستگاه همان دستگاه هایفو است ولی تعداد هندپیس‌ها بیشتر است.

جهت خرید دستگاه هایفو 7 بعدی به این لینک مراجعه کنید.

راهنمای خرید هایفو

راهنمای خرید هایفو دلتا و نکات مهم آن

هایفو دلتا یا هایفو 5 کارتریج که در ایران هم خیلی فروش دارد، نوع دیگری از هایفو است که حتما در راهنمای خرید هایفو باید به آن اشاره می‌کردیم چون تقریبا باید گفت این دستگاه مختص ایران است!

مختص ایران، نه به این معنی که برای ایران ساخته شده بلکه به این معنی که دستگاهی است که مهندسی معکوس شده و ایرانی‌ها ساخته‌اند.

علت آن هم این بوده است که یک دستگاه هایفو که بتواند تمامی امکانات را ارائه کند وارد بازار شود به همین دلیل تولیدکنندگان به این نتیجه رسیده‌اند که هایفو دلتا را روانه بازار کنند.

اگر بخواهیم یک نکته درباره راهنمای خرید هایفو دلتا بگوییم می‌توان گفت: دستگاهی باکیفیت خوب، کاملا اقتصادی که می‌تواند تمام امکانات هایفو را در خود جای دهد.

نکات طلایی در راهنمای خرید هایفو

بعد از اینکه با انواع هایفو آشنا شدید، حالا می‌خواهیم چند نکته طلایی درباره خرید هایفو بگوییم که یک راهنمای خرید کامل به شما تحویل داده باشیم:

نکته اول: از کجا بخریم؟

اولین نکته که مهم‌ترین نکته نیز هست، این است که هایفو را از کجا بخریم؟ در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی این دستگاه را می‌فروشند اما همه آن‌ها تخصص کاملی درباره دستگاه ندارند و بیشتر شرکت‌های وارکننده هستند.

اعتبار + تخصص این شرکت‌ها می‌تواند به شما اطمینان خاطر داده تا یک دستگاه خوب بخرید. اعتبار را قدیمی‌ها و آن‌هایی که اجناس باکیفیت می‌فروشند دارند اما تخصص را شرکت‌هایی دارند که خودشان قادر به سرویس، عیب یابی و تعمیر این دستگاه‌ها هستند.

مدیکال تک از جمله همین شرکت‌ها است که می‌توانید روی خرید هر نوع هایفویی روی آن حساب کنید.

نکته دوم: کدام هایفو را بخریم؟

این کاملا به شما و نیازتان بستگی دارد، اگر توان مالی خوبی دارید و کیفیت برایتان مهم است، هایفو دابلو، اگر نه هایفو اولترا، دلتا و غیره گزینه خوبی است با این حال توصیه می‌کنیم برای یک خرید آگاهانه‌تر، با این شماره ۰۹۱۲۵۴۹۳۷۵۵ تماس بگیرید.

جمع بندی و نتیجه گیری

ما در این مطلب یک راهنمای خرید دستگاه هایفو به شما ارائه کردیم، انواع هایفو را نام برده و مهم‌ترین ویژگی‌های آن را برشمردیم. بازهم اگر درباره این مطلب که یک راهنمای خرید هایفو بود سوالی داشتید، با همان شماره بالا تماس بگیرید.

این مطلب رپورتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha