۰ نفر

نسل جدید لوازم خانگی‌های عجیب، صبحانه‌ساز چیست و چه کاربردی دارد؟ + لیست قیمت

۲ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبر: 800775
 نسل جدید لوازم خانگی‌های عجیب، صبحانه‌ساز چیست و چه کاربردی دارد؟ + لیست قیمت

در این مطلب به بررسی قیمت انواع صبحانه ساز می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ صبحانه مهم ترین وعده غذایی روزانه به حساب می آید و کسانی که این وعده غذایی را در برنامه روزانه خود می گنجانند، از سلامت بیشتری در طول زندگی خود برخوردارند. البته یک دلیل خوب دیگر نیز برای صبحانه خوردن وجود دارد و آن حفظ تناسب اندام است. صبحانه برای تحریک متابولیسم بدن لازم است تا سوزاندن کالری های دریافتی و انرژی های مصرفی در طول روز کنترل شوند.

آماده کردن یک صبحانه لذت بخش و پر انرژی نیاز به زمان و وقت کافی دارد. به ویژه برای افراد شاغل که دوست دارند هر چه زودتر صبحانه خود را آماده کرده و به موقع به محل کار خود برسند، انجام این کار شاید کمی سخت و وقت گیر باشد.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاه هایی اختراع شده اند که انجام کارها را برای ما راحت تر می کنند، دستگاه صبحانه ساز یکی از این وسایل آشپزخانه است که با انجام چند کار به صورت یکجا می توانند به ما در خوردن صبحانه کامل کمک کنند. بنابراین استفاده از دستگاه صبحانه ساز برای آماده کردن یک صبحانه که در منزل تهیه شده و در وقت افراد نیز صرفه جویی کند، یک ایده خوب برای داشتن یک روز خوب و با انرژی است.

صبحانه ساز چیست؟

همانظوری که از اسم این دستگاه مشخص است، صبحانه ساز وسیله برقی است که به توسط قسمت های مختلفی که دارد برای تهیه یک صبحانه کامل به ما کمک می کند. با یک صبحانه ساز می توان نان تست را برشته کرد، تخم مرغ آب پز یا نیمرو کرد، غذاهای سرخ کردنی را تهیه و استفاده کرد و حتی در برخی مدلها اقدام به دم کردن قهوه کرد.

به عبارتی یک صبحانه ساز با جمع کردن چندین وسیله و ابزار آشپزی در یکجا تبدیل به یک دستگاه چند منظوره شده است که باعث صرفه جویی در زمان ما برای تهیه و میل کردن صبحانه و یا عصرانه می شود.

دستگاه صبحانه ساز چه بخش هایی دارد؟

اغلب دستگاه های صبحانه ساز شامل یک توستر نان و اجاق گاز برقی همراه می باشد. توستر آن طبیعتا نان تست را برشته می کند، اما اجاق گاز برقی آن، به شما امکان می دهد بخارپز کنید، سرخ کردنی سرخ کنید، بجوشانید، تخم نرغ بپزید و اساساً هر چیزی را که می توانید در اجاق گاز معمولی تهیه کنید، درست کنید.

برخی مدل ها شامل قهوه ساز نیز می باشند که می توانید از آن برای تهیه انواع قهوه برای وعده های صبحانه و عصرانه استفاده کنید. مدلهایی هم به جای توستر شامل آون توستر می باشند که کارایی بیشتری دارد.

با این روش های پخت و پز، اساساً می توانید هر صبحانه ای را که قابل تصور باشد، به سرعت تهیه کنید. خرید این صبحانه ساز به این معناست که مجموعه کاملی از وسایل صبحانه را تهیه می کنید.

به همراه صبحانه سازها معمولا، ماهیتابه و تستر، سینی مخصوص جمع کننده باقی مانده خشک شده نان و ظرف مخصوص برای درست کردن نیمرو قرار داده شده اند. از دیگر امکانات دیگر صبحانه ساز میتوان به وجود سیستم حفاظتی و ایمنی در طول پخت غذا و همچنین جلوگیری از ترک خوردن تخم مرغ در برابر دمای بالا، سوراخ های مخصوصی در ظرف بخارپز اشاره کرد.

کاربردهای مختلف صبحانه ساز چیست؟

    وسیله ای مناسب برای تهیه یک عصرانه سبک برای مهمانی های دوستانه است.

    میتوانیم با آن برای چند نفر به آسانی غذا آماده نماییم.

    سرخ کردن سوسیس و کالباس و مرغ و پختن تخم مرغ با صبحانه ساز چند منظوره در کوتاه ترین زمان ممکن می شود.

    با این دستگاه می توان غذاهایی مثل تخم مرغ و ذرت و غیره را بخارپز کرد و نوش جان نمود.

    پخت نان و گرم کردن نان های ضخیم و نازک از کاربردهای دیگر این دستگاه است.

در بازار لوازم خانگی قیمت دستگاه صبحانه ساز بیبر مبلغ ۹,۱۵۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت صبحانه ساز شیائومی مبلغ ۳,۲۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت ها و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت انواع صبحانه ساز
برند مدل و مشخصات قیمت / تومان
سور KZC ۵,۰۰۰,۰۰۰
بیبر DSL-C۰۲B۱ ۹,۱۵۰,۰۰۰
سانفورد SF۹۹۵۳SM
۳,۰۰۰,۰۰۰
شیائومی  Deerma ZC۱۰ ۳,۲۰۰,۰۰۰
جی پاس GMB_۶۳۰۴۸ ۳,۲۵۰,۰۰۰
رومانتیک شامل قهوه ساز، توستر، ماهی تابه برقی ۲۵۰۰,۰۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha