۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

ایجاد صدها میلیون دلار درآمد برای وکلا توسط بازار خرسی کریپتو / امور حقوقی تنها صنعت سودده در میان بازار نزولی رمزارز!

۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰
کد خبر: 733475
ایجاد صدها میلیون دلار درآمد برای وکلا توسط بازار خرسی کریپتو / امور حقوقی تنها صنعت سودده در میان بازار نزولی رمزارز!

صنعت امور حقوقی در میان سقوط بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک برنده اصلی ظاهر شده است و صدها میلیون دلار برای وکلا درآمد ایجاد کرده است.

​اقتصادآنلاین – حسین عسکری؛ طی تحقیقاتی که صورت گرفته است وکلا، حسابداران، مشاوران، تحلیلگران و سایر متخصصان مبالغ هنگفتی را از بازار در حال ریزش رمزارز در 2 سال اخیر جمع آوری کرده‌اند.

مبلغ محاسبه‌شده شامل هزینه‌هایی است که به‌عنوان بخشی از پرونده‌های ورشکستگی پنج شرکت رمزارزی (اف تی ایکس، سلسیوس، وویجر دیجیتال بلاک‌فای جنسیس گلوبال) بین ۵ ژوئیه ۲۰۲۲ تا ۳۱ جولای ۲۰۲۳ محاسبه شده است، این رقم احتمالاً به طور قابل توجهی با آشکار شدن پرونده‌ها در آینده نزدیک و با محاکمه سم بنکمن فرید مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX  در ماه اکتبر افزایش خواهد یافت.

صنعت امور حقوقی در میان سقوط بازار ارزهای دیجیتال به عنوان یک برنده اصلی ظاهر شده است و صدها میلیون دلار برای وکلا درآمد ایجاد کرده است.

(هزینه‌هایی که در پی موارد ورشکستگی شرکت‌های کریپتویی ایجاد شده است)

بر اساس داده‌ها، کارشناسان حقوقی درگیر در پرونده FTX بزرگترین برندگان ورشکستگی ارزهای دیجیتال هستند که در مجموع 326 میلیون دلار دریافت می‌کنند.

گزارش شده است شرکت حقوقی Sullivan & Cromwell که مدیریت ورشکستگی FTX را برعهده دارد، که بیش از 110 میلیون دلار هزینه حقوقی، علاوه بر 500،000 دلار هزینه دریافت کرده است.

بنا بر گزارش‌ها، اندرو دیتدریک خاطرنشان کرد که هزینه‌ها به ویژه به دلیل فقدان مقررات شفاف ارزهای دیجیتال است که پرونده‌ها را پیچیده‌تر و وقت‌گیرتر می‌کند.

به گفته تحلیلگران نیویورک تایمز، Kirkland & Ellis، که ورشکستگی‌های سلسیوس، جنسیس و وویجر را مدیریت می‌کند، 101 میلیون دلار برای کار خود با 2.5 میلیون دلار هزینه پرداخت کرده است.

Alvarez & Marsal، یک شرکت حقوقی، گزارش شده است که بیش از 125 میلیون دلار برای وکالت خود در شرکت‌های اف تی ایکس، سلیسیوس و جنسیس دریافت کرده است.

برخی از گزارش‌های اولیه که در ژانویه 2023 منتشر شد نشان می‌دهد شرکت‌هایی مانند سالیوان و کرامول از ورشکستگی‌های دنیای کریپتو ثروت زیادی به دست خواهند آورد.

 طبق گزارش‌ها، این شرکت بیش از 150 نفر از پرسنل خود مشغول پرونده FTX کرده است که هر کدام از آن‌ها 2000 دلار در ساعت درآمد دارند.

در میان نگرانی‌ها در مورد هزینه‌های قانونی بالا، دادگاه ورشکستگی ایالات متحده کاترین استدلر را به عنوان بازرس هزینه پرونده FTX منصوب کرد. در ماه ژوئن، کاترین استدلر گزارش داد که تیم او برای کار بر روی FTX از زمان ورشکستگی نوامبر، بیش از 200 میلیون دلار برای کارمزد درخواست کرده است و اظهار داشت که این هزینه ها معقول است.

تیم حقوقی سم بنکمن فرید مدیرعامل سابق صرافی ورشکسته FTX   به مبارزه با وزارت دادگستری ایالات متحده ادامه می‌دهد و از دادگاه می‌خواهد که تمام درخواست‌های اخیر این مقام را رد کند.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، یکی از درخواست‌های وزارت دادگستری شامل درخواست تجدیدنظر برای ممنوعیت تمام هفت شاهد متخصص سم بنکمن فرید از شهادت در دادگاه بود. برخی از شاهدان ممکن است برای سم بنکمن فرید تا 1200 دلار در ساعت برای شهادت پول بخواهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha