۰ نفر

بزرگترین شرکت ماینینگ روسیه وارد بازار ایران شد

۱۰ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۱۸
کد خبر: 732139
بزرگترین شرکت ماینینگ روسیه وارد بازار ایران شد

بزرگترین شرکت ماینینگ روسیه، بیت‌ریور از عقد قرارداد با شرکت داراماینر، اولین پلتفرم قانونی ماینینگ ایران خبر داد و اعلام کرد با همکاری داراماینر قصد ایجاد به صرفه‌ترین طرح‌های ممکن برای سرمایه‌گذاران علاقه‌مند به ماینینگ در فارم های روسیه را دارد.

BitRiver بزرگترین اپراتور فارم ماینینگ و واردکننده تجهیزات ماینینگ در روسیه است. این شرکت خدمات میزبانی برای ماینینگ رمز ارزها در فارم‌های پیشرفته خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر، BitRiver دارای بیش از ۵۰۰ کارمند تمام وقت، ۹ فارم با ظرفیت کل ۳۰۰ مگاوات است که در آن بیش از ۱۰۰۰۰۰ ماینر میزبانی شده است، لازم به ذکر است این شرکت در حال راه‌اندازی ۶ فارم جدید با ظرفیت کل ۹۰۰ مگاوات است. بیت‌ریور آپ‌تایم حداقل ۹۷ درصد را در فارم‌های خود تضمین می‌کند.

به گزارش bitriver با ایجاد این همکاری استراتژیک، سرمایه‌گذاران ایرانی می‌توانند تا پایان سال میلادی جاری تا ۱۵۰ مگاوات توان محاسباتی ماینینگ روسیه را تکمیل نمایند.

داراماینر

دارا ماینر اولین پلتفرم ماینینگ ایران با پشتوانه سرمایه‌گذاران نام آشنا و با ایجاد این همکاری استراتژیک زمینه‌های مطمئن و به صرفه‌ای را برای علاقه‌مندان به ماینینگ بیت‌کوین به صورت کاملا قانونی در فارم های روسیه پیشنهاد می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت داراماینر مراجعه فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha