۰ نفر

گزارش میدانی اقتصادآنلاین از بازار لوازم خانگی؛

معایب پنکه‌های مه پاش چیست؟ + لیست قیمت انواع پنکه

۶ شهریور ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبر: 732202
معایب پنکه‌های مه پاش چیست؟ + لیست قیمت انواع پنکه

در این مطلب به بررسی قیمت انواع پنکه مه پاش پرداخته شده است.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛این دستگاه با وجود مزایای بسیاری که دارد می تواند دارای معایبی نیز باشد. از جمله معایب این دستگاه قیمت نسبتا بالا آن می باشد. که البته بسته به نوع و مدل آن متفاوت می باشد که معمولا مدل هایی که دارای پمپ هستند از قیمت بیشتری برخوردار می باشند.

از دیگر معایب پنکه مه پاش یا پنکه آبی ناکارآمد بودن آن در هوای مرطوب و شرجی است. و از آنجایی که در این آب و هوا عمل تبخیر به سختی صورت می گیرد. پس امکان خنک سازی در این مکان ها بسیار کم است و عملکرد خوبی نخواهد داشت.

علاوه بر این در مکان هایی که آب و هوایی معتدل با تابستان هایی کوتاه دارند ممکن است این دستگاه کارایی چندانی نداشته باشد. بنابراین از معایب این دستگاه این است که برای هر مکانی مناسب نمی باشد و بیشتر برای مکان هایی با آب و هوایی گرم و خشک کاربرد دارد.

در بازار لوازم خانگی قیمت پنکه مه پاش تایفون مدل Gmc۶۵st۲ مبلغ ۱۰,۶۰۰,۰۰۰ تومان است این درحالیست که قیمت پنکه معمولی پارس خزر مدل FSR-ADO مبلغ ۲,۸۴۵,۴۰۰ تومان اعلام شده است.

قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها در بازار ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

قیمت انواع پنکه
برند
نوع 
مدل
قیمت /تومان
تایفون
مه پاش
Gmc۶۵st۲
۱۰,۶۰۰,۰۰۰
تایفون
مه پاش
۶۵strc 
۹,۹۰۰,۰۰۰
تایفون
مه پاش
۶۵st 
۹,۴۰۰,۰۰۰
دیبنز
معمولی
Hana- FS-۱۶۶۹R
۹,۱۰۰,۰۰۰
مایدیا
مه پاش
FS۴۰-۱۳QR
۶,۵۰۰,۰۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha